تقدیر مشعل ازنقش جوانان در انتفاضه قدس

تقدیر مشعل ازنقش جوانان در انتفاضه قدس
چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 14:17

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از نقش مهم و تاثیرگذار جوانان فلسطینی در رهبری انتفاضه قدس، انقلاب و مقاومت ملت فلسطین در مقابله با رژیم اشغالگر تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "خالد مشعل" گفت: جوانان فلسطینی، این انقلاب را به وجود آورده اند و مقاومت ملت فلسطین را در رویارویی با رژیم اشغالگر رهبری کرده اند.

مشعل تصریح کرد، "پایان دادن به ساخت و ساز شهرک های صهیونیست نشین و طرح آزادسازی اراضی اشغالی نزدیک است و ما به دنبال رهایی از یوغ اشغالگران و رهایی از شهرک سازی هستیم زیرا این مسائل و غصب اراضی فلسطینیان اساس و پایه مشکلات هستند.

عضو برجسته حماس همچنین خاطرنشان کرد، قهرمانان عملیات انفرادی همان کسانی هستند که کرامت انقلاب ملت فلسطین را به وجود آورده و همان پیشروان عملیات حمله با دستان خالی، سلاح سرد و زیرگیری با خودرو در برابر دشمن تا بن دندان مسلح هستند.

مشعل همچنین خاطرنشان کرد که مذاکره با رژیم اشغالگر بدون دراختیار داشتن اهرم فشار باعث تقویب دشمن و فرسایش سقف خواسته های سیاسی ملت فلسطین می شود.

مسؤول ارشد حماس خطاب به کشورهای عربی گفت: چرا سفارت های کشورهای عربی و اسلامی راهبردی برای تعقیب مسؤولان جنایتکار رژیم اشغالگر قدس و اعمال فشار بر آنان، برای حمایت از ملت فلسطین ندارند.

215 ـ 211 ـ 8

پربیننده ترین خبرها