حزب الله: ادعای شورای همکاری جاهلانه است

حزب الله: ادعای شورای همکاری جاهلانه است
پنج‌شنبه 13 اسفند 1394 - 22:37

فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان در پایان نشست هفتگی خود در بیروت، تصمیم شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریستی خواندن این گروه مقاومت را محکوم کرد و آن را اقدامی خصمانه و جاهلانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فراکسیون "وفاداری به مقاومت" پس از نشست هفتگی خود با صدور بیانیه ای تأکید کرد: تصمیم شورای همکاری در تروریست خواندن حزب الله، یک تصمیم جاهلانه و خصمانه و محکوم است که مسؤولیت آن بر عهده صادرکنندگان و پیامدهای‌ آن متوجه رژیم سعودی است و اقدام مذکور با موضع دشمن صهیونیستی که حزب الله را تروریستی خوانده است، هماهنگی و انسجام دارد.
در این بیانیه آمده است: تصمیم شورای همکاری خلیج فارس در تروریستی خواندن حزب الله، شگفت‌آور نبود؛ چرا که روابط رژیم سعودی و اسرائیل چندان توسعه و گسترش یافته که مستلزم چنین تصمیمی از سوی آنها بود، چرا که دشمن توسعه روابط را مشروط به این تصمیم کرده بود.
بیانیه مذکور افزود: این تصمیم هرگز ما را از محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود در یمن و کمک به گروههای تروریستی در سوریه و عراق و هماهنگی با رژیم اشغالگر صهیونیستی منصرف نخواهد کرد.
در بیانیه فراکسیون حامی حزب الله در پارلمان لبنان همچنین با تقدیر از اعتراض وزیر کشور لبنان به بیانیه کشورهای عربی در این باره، از موضع وزرای کشور عراق و لبنان در مخالفت با این اقدام نیز قدردانی شده است.

7- 216
 

پربیننده ترین خبرها