شهادت مادر 4 کودک فلسطینی در بیت لحم + ویدیو

شنبه 15 اسفند 1394 - 09:57

نیروهای ارتش رژیم اسرائیل یک مادر فلسطینی را به ضرب گلوله در جنوب شهر بیت لحم در کرانه باختری رود اردن به شهادت رساندند.

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی با اعلام این خبر افزود: "امانی حسن سباتی" در دوراهی شهرک صهیونیست نشین غوش عتصیون در جنوب بیت لحم هدف تیراندازی نیروهای ارتش رژیم اسرائیل قرار گرفته و شهید شد.

با شهادت این مادر فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه به 182 نفر افزایش یافت.

سباتی از اهالی منطقه حسان در نزدیکی شهر بیت لحم و مادر چهار فرزند است.

این مادر فلسطینی سوار بر خودروی خود بود که در دو راهی غوش عتصیون هدف گلوله قرار گرفت، رژیم اسرائیل مدعی شد که وی با خودروی خود یکی از نیروهای این رژیم را زیر گرفته و زخمی کرده است.

نیروهای ارتش رژیم اسرائیل بعد از تیراندازی به خودروی این مادر فلسطینی، به نیروهای امدادی اجازه نزدیک شدن به محل حادثه را نداده و خیابان حد فاصل دو شهر بیت لحم و الخلیل را بستند.

"واصل ابویوسف" عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم اظهار داشت: متاسفانه، سکوت بر محافل بین المللی و جهان عرب و اسلام در برابر این جنایتهای بی وقفه و افزایش تجاوزگری کابینه راستگرای بینامین نتانیاهو سایه افکنده است؛ جنایت هایی که در سطح جنایت ضد بشری است.

وضعیت بحرانی در سرزمین فلسطین، مردم را به این بینش رسانده است که صلح توهمی بیش نیست و درتل آویو امروز ایده جدایی یک طرفه از فلسطینیها از طریق تکمیل دیوار حائل نژادپرستانه و جدا کردن 28 روستا از اطراف شهر اشغالی و دادن اداره مدنی آن به فلسطینی ها مطرح می شود و در این میان، این فقط تشکیلات خودگردان و سران آن هستند که همچنان به امکان دستیابی به یک سازش با کمک غرب دل بسته اند.

"عبدالمجید سویلم" تحلیلگر سیاسی در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: رژیم صهیونیستی هرگز برگزاری کنفرانسی بین المللی را که تعیین کننده راهکار و جدول زمانی برای اجرای آن باشد، نخواهد پذیرفت.

خبرنگار العالم تصریح کرد: غرب برای طرح های خود سازوکاری اجرایی ندارد و در مقابل، آمریکا با راهکارهای مسئولان فلسطینی مقابله و آن را بی  محتوا می کند.

8-6-217

پربیننده ترین خبرها