استقبال گرم سوریها از ثبت نام در انتخابات پارلمانی

استقبال گرم سوریها از ثبت نام در انتخابات پارلمانی
شنبه 15 اسفند 1394 - 13:52

استاندار حمص با اشاره به استقبال گسترده سوریها برای نامزد شدن در انتخابات پارلمانی این کشور تاکید کرد که همه اتخاذ تدابیر لازم برای تامین امنیت و برگزاری انتخابات در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) "طلال البرازی" در دیدار مسؤولان مناطق و نواحی مختلف و مقامات پلیس در مقر فرماندهی پلیس این استان تاکید کرد: انتخابات پارلمانی در همه مناطق برگزار خواهد شد و هم اکنون نیز تدابیر لازم جهت تامین امنیت و تضمین سلامت آن ادامه دارد و ستادهای انتخاباتی استان تعیین شده اند.

وی خواهان همکاری همگان جهت فراهم آوردن زمینه لازم برای برگزاری انتخابات شد و گفت: استقبال گسترده ساکنان استان برای ثبت نام در انتخابات، نشانه موفقیت روند انتخابات و تایید همه گام های بعدی مربوط به آن توسط مردم سوریه است.

سرلشکر "اکرم بصو"  رئیس پلیس استان حمص نیز بر اهمیت اتخاذ اقدامات و تدابیر امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات در سایه امنیت و آرامش تاکید کرد و گفت: شمار بالای نامزدها بار مسؤولیت را سنگین تر می کند زیرا نیروهای امنیتی باید در همه مناطق استان حضور داشته و با آمادگی کامل، امنیت شهروندان را فراهم کنند.

کمیته عالی انتخابات سوریه چهارشنبه گذشته از پایان ثبت نام افراد برای نامزدی انتخابات پارلمان خبر داد، و شمار کسانی که برای این انتخابات نامزد شده اند، 11341 نفر اعلام کرد. از این میان، 1800 نفر در استان حمص نامزد شده اند.

انتخابات پارلمانی سوریه قرار است 13 آوریل آینده برگزار شود.

6-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها