تصمیم ضد حزب الله بر مقاومت تاثیری ندارد

شنبه 15 اسفند 1394 - 22:40

العالم - سیاستمداران عرب و مسلمان اقدام شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر قرار دادن نام حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی را تصمیمی بی تاثیر بر مقاومت و درراستای خدمت به منافع رژیم صهیونیستی قلمداد کردند.

" سلیم الخراط " دبیرکل حزب همبستگی ملی سوریه در گفتگو با خبرنگار شبکه العالم گفت کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و شیخ نشینان عرب فقط می توانند درباره اموال و دارایی های خود و نه مسائل دیگر تصمیم بگیرند و اکنون مشاهده می کنیم که درحال پرداخت بهای این کار خود هستند.

" شریف شحاده " عضو مجلس نمایندگان سوریه نیز در گفتگو با خبرنگار العالم گفت " به نظرمن، عربستان امروزه می خواهد که با این تصمیم، به کمک اسرائیل برود و این تصمیم یک تصمیم کاملاً اسرائیلی – سعودی است".

درهمین حال، " محمود مَرعی " دبیرکل مرکز فعالیت ملی سوریه نیز به خبرنگار العالم گفت این تصمیم برای خدمت به دشمن صهیونیست است و به اعتقاد ما، حزب الله، حزبی مقاوم است که در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده و مقاومت کرده است و همچنان نیز در برابر طرح های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه مقاومت می کند.

همچنین " عبد الرزاق بوغنبور" هماهنگ کننده مرکز ائتلاف حقوق بشر مغرب به خبرنگار شبکه العالم گفت این تصمیم، آخرین دژهای مقاومت در منطقه عربی ضد رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده ، ولی تاثیری بر مقاومت نخواهد گذاشت و مقاومت همچنان ادامه خواهد داشت.

این درحالیست که " اوتكو ريحان " نائب رئیس حزب الوطن ترکیه نیز به خبرنگار شبکه العالم گفت قراردادن نام حزب الله در فهرست سازمان های تروریستی، فقط به نفع آمریکا و اسرائیل است و به نظر من، این تصمیم به درخواست آمریکا و اسرائیل صورت گرفته است و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس فقط مجری این تصمیم بوده اند.

215-9

پربیننده ترین خبرها