نصرالله: شکست عربستان، افتخار دنیا و آخرت ماست

نصرالله: شکست عربستان، افتخار دنیا و آخرت ماست
يکشنبه 16 اسفند 1394 - 19:07

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان مهم خود در مراسم بزرگداشت سردارشهید علی فیاض، تاکید کرد که حضور مقاومت لبنان در سوریه، برای مبارزه با تروریسم و در راستای منافع ملی لبنان است.

سید حسن نصرالله در بخشی از سخنان خود گفت: کسی به ما دستور نداد به سوریه برویم بلکه این تصمیم بر اساس آگاهی و عقیده بود. جوانانمان را برای نبرد بر سر هویت، نمی فرستیم، بلکه وظیفه شرعی و مسؤولیت دفاع از ارزش های اسلامی ما را به این کار وا می دارد.

دبیرکل حزب الله افزود: عربستان سعودی به خاطر شکست در سوریه و ناامیدی از دخالت ناتو و آمریکا در این کشور، از ما خشمگین است. عربستان در یمن با شکست مواجه شده و خواهد شد و نمی تواند بر ملت مقاومت و پایدار یمن پیروز شود. سعودی ها در زمینه پایان دادن به انتفاضه مردمی در بحرین هم با شکست مواجه شدند.

وی تصریح کرد: اگر مسؤولیت به شکست کشاندن جنگ های عربستان به عهده ماست، به آن در دنیا و آخرت افتخار می کنیم.

ناامیدی ارتجاع عرب از اقدام ضد حزب الله

رهبر مقاومت اسلامی لبنان در ادامه با اشاره به اقدام اخیر ارتجاع عرب افزود: واکنش های مخالف به تروریستی نامیدن حزب الله، نشانه جایگاه مقاومت نزد ملت های عربی است.

نصرالله ادامه داد: از تمام اشخاص و گروه هایی که با ما اعلام همبستگی کردند و تصمیم شورای همکاری را محکوم نمودند تشکر می کنیم. واکنش رسمی و مردمی به تروریستی دانستن حزب الله، پیامی قوی به رژیم صهیونیستی است و شادی شورای همکاری با این واکنش های مردمی، عربی و اسلامی؛ به ناامیدی تبدیل شد.

به گفته نصرالله، واکنش های رسمی و مردمی پیامی قوی به رژیم صهیونیستی بود که به اشغالگران ثابت کرد که محال است روزی برسد که وجود صهیونیست ها در جهان اسلام، به امری طبیعی و قابل قبول تبدیل شود. هیچ نظام عربی نمی تواند با رژیم صهیونیستی روابطش را عادی نماید، نه آل سعود و نه دیگران.

نصرالله با اشاره به واکنش شدید نمایندگان مجلس مصر نماینده ای که برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تلاش می کند، گفت: پیام واکنش عربی آن است که: ای صهیونیست های قاتل! کسی که می خواهد شما را بالا ببرد و با شما رابطه داشته باشد، با شما و  درکنار شما سرنگون خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها