تنها تصمیمی که اردوغان به آن احترام می گذارد

تنها تصمیمی که اردوغان به آن احترام می گذارد
دوشنبه 17 اسفند 1394 - 08:50

روزنامه انگلیسی گاردین با اشاره به سرکوب شدید رسانه ها در ترکیه تأکید کرد، تنها تصمیم و نظری که اردوغان (رئیس جمهور ترکیه) به آن احترام می گذارد، نظر و تصمیم خودش است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه گاردین انگلیس در مطلبی تحت عنوان برخورد استبدادی اردوغان با رسانه‌ها، نوشت: اردوغان با هر انتقاد یا چالشی می‌جنگد، و اکنون بیش از هر زمان دیگری تمایل به انتقام دارد.
این روزنامه انگلیسی افزود: آخرین قربانی خشم اردوغان روزنامه "زمان" پرتیراژترین نشریه ترکیه است که دولت با حکم قضایی آن را تحت کنترل خود درآورد.
گاردین خاطرنشان کرد: نحوه تعامل با روزنامه زمان تنها نمونه بدرفتاری با رسانه ها در ترکیه نیست، و روزنامه نگاران در این کشور بدون استثناء در معرض تهدید و بازداشت قرار دارند.
گاردین تأکید کرد، رسانه های دیدای و نوشتاری به شدت از سوی دولت ترکیه تحت فشار هستند و دولت آنها را مجبور می‌کند روزنامه نگارانی را که از آنان خوشش نمی آید اخراج کنند.
گاردین افزود: تنها تصمیم و نظری که اردوغان به آن احترام می گذارد، نظر و تصمیم خودش است.
گاردین نوشت: اردوغان این روزها بامشکلات بزرگی روبرو است، ترکیه میزبان تعداد بسیاری پناهجو است و اقتصاد این کشور مانند گذشته قوی نیست، و در کنار همه اینها سیاستهای خارجی متناقض ترکیه برای براندازی نظام سوریه قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها