اعتراف صهیونیست ها:

کسی که انتفاضه قدس را متوقف کند زاده نشده !

کسی که انتفاضه قدس را متوقف کند زاده نشده !
چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 16:05

العالم - یک تحلیلگر معروف صهیونیست با اعتراف به عجز نظامیان صهیونیست درسرکوب انتفاضه قدس گفت، متولد نشده کسی که نسخه و طرحی برای توقف انتفاضه داشته باشد.

پایگاه اینترنتی "عربی 21" گزارش داد، "بن کاسبیت" این مطلب را با انتشار مقاله ای در روزنامه صهیونیستی "معاریف" بیان نمود.

بن کاسبیت افزود، نهادهای امنیتی اسراییلی مانند شخصی است که در تاریکی حرکت می کند لذا قادر به ترسیم راهکاری حتی نظری برای جلوگیری از عملیات مقاومت یا کاهش شدت آن نیست.

وی ضمن تمسخر دعوت "بنیامین نتانیاهو"  نخست وزیر صهیونیستی و "اسراییل کتس" برای اخراج خانواده های عملیات حمله با چاقو، زیرگرفتن با خودرو و تیراندازی، ادامه داد، "اسحاق رابین" نخست وزیر اسبق اسراییل اقدام به اخراج سران و فعالان حماس به جنوب لبنان نمود، اما آیا تعداد عملیات کاهش یافت یا اینکه این مساله به تقویت قدرت حماس انجامید؟.

"رون خولدائی" شهردار تل آویو نیز گفت، تحمل ادامه زندگی در سایه اینگونه عملیات مالیاتی است که همه ما باید آن را بپردازیم، منظورم آن است که بهتر خواهد بود اگر زندگی ما خالی از این تنش باشد.

وی افزود، باید یک بار هم که شده واقعیت را بگوییم، نمی توان هر متر از شهر یک مامور گذاشت، مجریان عملیات فردی می توانند به هر طرف آمده و ما را با سادگی غافلگیر کنند، هر شخصی غیر این را بگوید فقط مردم را از واقعیت منحرف ساخته است.    

خولدائی در گفت و گو با شبکه 2 تلویزیون صهیونیستی درباره عملیات "یافا" که به قتل یک گردشگر آمریکایی و مجروح شدن 13 شهرک نشین صهیونیست انجامید، گفت، به اهالی شهر می گویم این بیشترین کاری است که نهادهای امنیتی در زمان حاضر قادر به انجام آن هستند، باید هوشیار باشیم و به نیروهای امنیتی کمک کنیم.    

پایگاه اینترنتی خبری صهیونیستی "واللا" گزارش داد، گردشگر مزبور جزو نیروهایی ویژه آمریکایی مدتی در افغانستان و عراق جنگیده بود.

ارتش صهیونیستی در اقدامی بی سابقه گشتی های پیاده را در تل آویو به حرکت در آورد و گشتی هایی در ساحل دریا و میدان های اصلی شهر نیز سرگرم گشت زنی هستند.

انتفاضه قدس که دویست روز قبل آغاز شد، تا زمان حاضر حدود دویست شهید، صدها مجروح و صدها بازداشتی داشته است. 

206-9

پربیننده ترین خبرها