وفاق لغو تابعیت مخالفان بحرینی را محکوم کرد

وفاق لغو تابعیت مخالفان بحرینی را محکوم کرد
پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 - 13:18

جمعیت وفاق بحرین بار دیگر مخالفت خود با لغو تابعیت مخالفان و اخراج آنها از این کشور را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منامه پست، جمعیت وفاق بحرین روز پنج شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: نظام حاکم آل خلیفه تاکنون تابعیت بحرینی بیش از 200 مخالف را لغو کرده است .
در این بیانیه آمده است: نظام حاکم مخالفان را با انگیزه های مذهبی و سیاسی از کشور اخراج می کند در حالی که روند رسیدگی به پرونده های آنها تکمیل نشده است که این امر نقض حقوق آنها و بی عدالتی محسوب می شود .
جمعیت وفاق افزود : اخراج مخالفان بحران را پیچیده تر و مشکلات مخالفان و خانواده های آنها را بیشتر می کند مخالفانی که جُرمی بجز بیان آرا و افکار خود ندارند .
وفاق در ادامه با اشاره به برخی از افراد سلب تابعیت شده در بحرین، اعلام کرد: مسعود جهرمی (استاد دانشگاه)، شیخ محمد خجسته (روحانی)، حسین خیرالله ، فرهاد خورشید ، شیخ حسین نجاتی(روحانی)، ابراهیم کریمی و علی اسفندیار طی چند ماه گذشته از بحرین اخراج شده اند. 
جمعیت وفاق اعلام کرد : نظام حاکم به جای استفاده از زور و خشونت و تحت فشار گذاشتن مردم که اکثریت آنها خواستار ایجاد تغییرات دمکراتیک هستند ، باید راه حل مذاکره واقعی را برای حل مسالمت آمیز بحران بحرین درپیش بگیرد .

214-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها