داعش و النصره در آستانه نبرد شیمیایی در حلب

داعش و النصره در آستانه نبرد شیمیایی در حلب
جمعه 21 اسفند 1394 - 14:01

منابع رسانه ای روسیه خاطرنشان کردند: گروهکهای تروریستی داعش و جبهه النصره با سوء استفاده از آتش بس برقرار شده در سوریه خود را برای نبرد حلب آماده می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، این دو گروهک هم اکنون در حال بهبود مواضع خود و فراهم آوردن مقدمات لازم برای نبرد در استان حلب بسر می برند.
سایت "سوریا الان" به نقل از خبرگزاری روسی "روسكايا فيسنا" خاطرنشان کرد، چند دسته از گروهک تروریستی موسوم به نورالدین الزنکی در حال استقرار در جنوب و جنوب غرب استان حلب هستند. گروه سلطان مراد نیز که در آن مزدوران ترکمان حضور دارند، در حال مستقر شدن در محله های جسر الحج و السکری و همچنین در نزدیکی گذرگاه های مسای و الطیبه واقع در جنوب حلب می باشند.
یک گروه مسلح از اتباع خارجی وابسته به جبهه النصره به همراه مهمات و مواد سمی که گفته می شود فسفر زرد است، از گذرگاه باب الهوی برای تحکیم مواضع تروریست ها وارد حومه حلب شده اند.
همچنین خبرهای رسیده از درگیری شدید میان دو گروه سلطان مراد و نورالدین الزنکی حکایت دارد.
از سوی دیگر یگان های مهندسی ترکیه سیم خاردارهای نصب شده در چهار نقطه مرز ترکیه و سوریه نزدیک راس العین را از میان برداشتند و بدین ترتیب عرض هر یک از چهار گذرگاه تقریبا 100 متر شده است.
گروه های وابسته به داعش و جبهه النصره در حال آماده شدن جهت رویارویی با حمله احتمالی نیروهای سوریه در استان حلب بسر می برند.
209-8

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها