تظاهرات فلسطینی ها در حمایت از حزب الله لبنان

تظاهرات فلسطینی ها در حمایت از حزب الله لبنان
جمعه 21 اسفند 1394 - 22:57

فلسطینی های مقیم سوریه پس از اقامه نماز جمعه در دمشق، تظاهراتی را برای اعلام مخالفت خود با تصمیم خصمانه شورای همکاری علیه حزب الله لبنان برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فلسطینی ها مقابل اردوگاه یرموک در جنوب دمشق تجمع کردند و شعارهایی را در محکومیت تصمیم کشورهای عربی علیه حزب الله لبنان سردادند.
تظاهرکنندگان تصاویر سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و پرچم این حزب را به همراه پرچم فلسطین و چفیه فلسطینی به دست گرفته بودند .
"ابواحمد فؤاد" معاون دبیر کل جبهه مردمی فلسطین در حاشیه این تظاهرات به شبکه المنار گفت: بی شک مردم فلسطین و سوریه از مقاومت بی دریغ حمایت کرده اند .
ابو احمد فؤاد افزود : ملت فلسطین و سوریه همیشه حامی مقاومت لبنان بوده اند .
معاون دبیر کل جبهه مردمی فلسطین اعلام کرد: حزب الله لبنان با مبارزات شجاعانه خود ثابت کرده است که در مسیر درست حرکت می کند و مدافع حقوق ملت فلسطین است و از هیچ تلاشی برای آزادسازی سراسر فلسطین اشغالی دریغ نمی کند .
ابو احمد فؤاد، اقدام شورای همکاری در تروریست خواندن حزب الله را با تشدید انتفاضه قدس مرتبط دانست و افزود: برخی از کشورهای عربی که ملت های خود را سرکوب می کنند ، گردهم آمدند تا نام حزب الله را در لیست گروه های تروریستی بگنجانند، در حالی که با این کار خدمتی بزرگ به دشمن صهیونیستی کرده اند و به این رژیم اشغالگر در دست یابی به اهداف توسعه طلبانه اش بیش از پیش کمک کرده اند .
"علی الشهابی" عضو کمیته مردمی فلسطین نیز اعلام کرد: تروریست خواندن حزب الله تصمیمی آمریکایی است و شورای همکاری خلیج فارس که حزب الله را تروریست خوانده است، شورای همکاری صهیونیستی – آمریکائی است و هیچ ارتباطی با ملت های عرب ندارد زیرا کسانی که حزب الله را تروریست می خوانند ، دشمنان ملت های عرب هستند.

214-8

پربیننده ترین خبرها