پخش تصاویر انتفاضه از کانال صهیونیستی پس از نفوذ هکرها

پخش تصاویر انتفاضه از کانال صهیونیستی پس از نفوذ هکرها
شنبه 22 اسفند 1394 - 12:22

هکرهای ناشناس جمعه برای چند دقیقه با ایجاد اختلال در پخش برنامه های شبکه دوم عبری و هک این شبکه، صحنه هایی در تجلیل از "انتفاضه قدس"، پخش کردند و باعث شگفتی بییندگان این شبکه شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت المنار، هکرها با پخش صحنه هایی از انتفاضه قدس، همزمان سرودی را در تجلیل از شهدای انتفاضه که از ابتدای قیام، در فلسطین به شهادت رسیده اند پخش کردند.
البته این شبکه اندکی بعد با اعتراف به نفوذ هکرهای فلسطینی به برنامه های این شبکه، روال عادی خود را از سر گرفت.
هکرهای ناشناس همچنین توانسته اند در زمان تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، شبکه های دوم و دهم تلوزیون این رژیم را هک کرده و صحنه هایی از فعالیتهای نظامی گردان قسام، شاخه نظامی جنبش حماس را از تلوزیون این رژیم یخش کنند.
در همین راستا یک روزنامه نگار صهیونیست گفت: "فلسطینیها با اینکه هیچ گونه امکاناتی ندارند اما قادر به انجام هر کاری هستند. آنها در غزه موشک ساختند و ما را با آنها موشک باران کردند. آنها در کرانه باختری از هر سلاحی از زیر گرفتن با ماشین گرفته تا چاقو و تیراندازی علیه ما استفاده کردند".
این روزنامه نگار در ادامه با تأکید بر شکست رژیم اسرائیل در مقابله با انتفاضه گفت: "فلسطینیها کنترل ماهواره اسرائیلی "عاموس" را هم به دست گرفته و با پخش برنامه ها و پیامهای تهدید آمیز، تک تک خانه های در اسرائیل را به وحشت انداخته اند".

208 -8

پربیننده ترین خبرها