هم‌صدا شدن داعش با اتحادیه عرب علیه حزب الله +ویدیو

شنبه 22 اسفند 1394 - 14:35

چند ساعت پس از انتشار مصوبه جدید اتحادیه عرب علیه حزب الله لبنان و تروریست خواندن مقاومت، گروه تروریستی داعش با اتحادیه عرب همصدا شد و در ویدیویی با حمله شدید به حزب الله لبنان هشدار داد که به زودی به سوی این کشور پیشروی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در این ویدیو 2 تن از سرکرده‌های داعش در "رقه" -پایگاه اصلی داعش در سوریه- به نامهای "ابو عمر الشامی" و "ابو خطاب اللبنانی" اظهارات تندی را علیه حزب الله و ارتش لبنان مطرح کردند.
این دو تروریست در این ویدیوی 12 دقیقه‌ای برای توجیه اتهامات خود به حزب الله مدعی شدند که "اهل سنت در لبنان مظلوم واقع شده‌اند".
این دو سرکرده داعش همچنین در این ویدیو هنگام پخش تصاویری از نیروهای ارتش لبنان با اشاره به حمایتهای عربی از دولت لبنان و تسلیح ارتش این کشور، مدعی شدند که "ارتش لبنان از این سلاح برای هدف قرار دادن اهل سنت استفاده می‌کند".
این تروریستها همچنین به دولت لبنان هشدر دادند، که نمی تواند مانع پیشروی داعش به سوی این کشور شود، و این گروه سرانجام به این کشور خواهد رسید و از روی اجساد لبنانی ها خواهد گذشت.
آنان از مسیحیان لبنان نیز خواستند برای حفظ جان خود مسلمان شوند، زیرا در غیر این صورت باید جزیه پرداخت کنند، و اگر نپذیرفتند داعش سراغ آنان خواهد آمد.

مطرح شدن این مسائل از سوی این دو سرکرده ارشد داعش درحالی است که اتحادیه عرب و شورای همکاری اخیرا با تحریک عربستان سعودی در اقدامی خصمانه و همسو با منافع رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان را سازمان تروریستی نامیده‌اند. عربستان سعودی همچنین اخیرا برنامه تسلیح ارتش لبنان با سلاح های خریداری شده از فرانسه را متوقف کرده است.

8

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها