موفقیت‌های جدید ارتش سوریه در حومه لاذقیه

موفقیت‌های جدید ارتش سوریه در حومه لاذقیه
شنبه 22 اسفند 1394 - 20:47

نیروهای ارتش سوریه درادامه پیروزی‌های خود در نبرد با گروه‌های تروریستی مسلح موفق شدند مناطقی از حومه لاذقیه را تحت کنترل خود درآورند.

به گزارش شبکه خبری العالم، نیروهای ارتش سوریه با حمایت نیروهای دفاع ملی و با پشتیبانی جنگنده های سوری و روسی توانستند مناطق 1154 و 1112 درمجاورت و مشرف بر روستای کبانی - آخرین روستای مخفیگاه گروه های مسلح تروریست در حومه لاذقیه - را از تروریست ها بازپس گیرند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه در آستانه روستای کبانی قرار دارند و این به معنای آزادسازی این منطقه است که مقدمه ای برای پیشرفت در داخل مرزهای سهل الغاب و استان ادلب و نظارت بر شهر جسر الشغور و روستاهای السرمانیه ، بداما، الناجية و غانيه و اشتبرق است که این بدان معناست که این مناطق یکی پس از دیگری از لحاظ نظامی تحت کنترل ارتش سوریه درخواهند آمد.

همچنین درگیری های شدید میان ارتش سوریه از یک سو و گروه های تروریستی از سوی دیگر همچنین ادامه دارد و ارتش به دنبال پیش روی مجدد به تل حداده در جبل الاکراد در حومه لاذقیه شرقی است و همزمان با آن حملات توپخانه ای و موشکی را به مواضع عناصر مسلح در اطراف کلز و الحیاة در جبل الترکمان نزدیک مرزهای سوریه و ترکیه – دورترین منطقه شمال حومه لاذقیه – ادامه می دهد.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین با موشک مواضع تروریست های جبهه النصره را در منطقه مرج السلطان در حومه دمشق هدف قرار داد که این حملات به هلاکت شماری از تروریست های این گروه منجر شد.

7- 215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها