فدراسیون بین المللی خبرنگاران:

سازمان ملل درباره نقض حقوق خبرنگاران فلسطین تحقیق کند

سازمان ملل درباره نقض حقوق خبرنگاران فلسطین تحقیق کند
شنبه 22 اسفند 1394 - 21:15

فدراسیون بین المللی خبرنگاران از رژیم صهیونیستی به علت برخورد غیرانسانی و غیرقانونی با خبرنگاران و رسانه‌های فلسطینی انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فدراسیون بین المللی خبرنگاران امروز شنبه از سازمان ملل متحد خواست که درباره حمله نظامیان اسرائیلی به دفتر شبکه فلسطینی "فلسطین الیوم" در رام الله تحقیق کند.

فرانس پرس امروز شنبه به نقل از بیانیه "جیم بوملحه" رئیس فدراسیون بین المللی خبرنگاران گزارش داد: نمی توان در قبال حملات مداوم نیروهای اسرائیلی به رسانه های فلسطینی و بستن دهان آنها سکوت کرد.
نیروهای ارتش اسرائیل پنجشنبه شب گذشته با حمله به دفتر شبکه ماهواره ای "فلسطین الیوم" در شهر رام الله در مرکز کرانه باختری رود اردن، همه عوامل این شبکه را بازداشت و دفتر شبکه را به اتهام "تحریک فلسطینی ها علیه اسرائیل" پلمب کردند. 
بوملحه در بیانیه خود افزود: یک مرکز رسانه ای را بدون حکمی قضایی یا اداری نمی توان تعطیل کرد و کمیسیونر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه حمایت از آزادی رسانه سازمان ملل باید هر چه زودتر درباره تعرض و تعدی نظامیان اسرائیلی به خبرنگاران و مراکز رسانه ای فلسطینی تحقیق کند. 

در همین حال هکرهای فلسطینی درپی حمله به شبکه فلسطین الیوم، با نفوذ به شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی، به مدت 4 دقیقه برنامه های این شبکه ماهواره ای را مختل کردند. 
هکرها پیام های زیادی به زبان عربی و عبری روی شبکه 2 تلویزیون اسرائیل پخش کردند. محتوای این پیامها لزوم خروج اسرائیلی ها از اراضی  فلسطینی ها بود.
 

7- 214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها