موشک هسته ای جدید کره شمالی برای ترساندن آمریکا!

موشک هسته ای جدید کره شمالی برای ترساندن آمریکا!
سه شنبه 25 اسفند 1394 - 21:19

العالم - رهبر کره شمالی از تصمیم این کشور برای آزمایش های هسته ای جدید درآینده نزدیک و شلیک انواع جدیدی از موشک های بالستیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری کره شمالی روز سه شنبه به نقل از" کیم جونگ اون " رهبر این کشور گزارش کرد که هدف از آزمایش های موشکی جدید، افزایش قدرت تهاجم هسته ای کره شمالی خواهد بود.

به گزارش پایگاه " رأی الیوم "، رهبر کره شمالی همچنین گفته است که پیونگ یانگ با موفقیت آزمایش شبیه سازی بازگشت موشک حامل کلاهک هسته ای به جو زمین را انجام داده است.

تارنمای اینترنتی "رای الیوم" گزارش کرد که این نوع فناوری برای حمله اتمی به اهدافی درآمریکای شمالی آزمایش می شود.

براساس این گزارش، رهبرکره شمالی شخصاً بر این تجربه موشکی که مشابه دو مرحله حرارت شدید و لرزش است که کلاهک هسته ای هنگام بازگشت به جو زمین با آن روبرو می شود، نظارت کرده است.

دراین گزارش آمده است که این آزمایش ها، تضمینی قطعی برای اطمینان از مقاومت بدنه موشک قاره پیمای بالستیک حامل کلاهک هسته ای است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد اوایل ماه مارس، یک سری مجازات های شدید را بر کره شمالی به علت آزمایش های هسته ای و موشک های بالستیک اعمال کرد.

آزمایش های موشکی جدید از سوی کره شمالی در شرایطی اعلام می شود که تنش ها در شبه جزیره کره به دنبال برگزاری مانورهای نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی در منطقه درهفته گذشته ، بالا گرفته است.

215-211-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها