فیلم؛ داعشی‌ها از نگاه دوربین مخفی زنان رقه

چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 09:25

دو زن از اهالی شهر رقه، مقر اصلی تروریست های داعش در سوریه، با دوربین مخفی وضعیت این شهر را تحت اشغال داعشی‌ها به تصویر کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، دو زن سوری با استفاده از یک دوربین مخفی، از زندگی مردم رقه تحت تسلط گروه تروریستی داعش در شهر رقه فیلمبرداری کردند.

آنها به طور کامل چهره خود را پوشانده بودند و در شهر می‌گشتند. در این فیلم شهری متروک با ترافیک بسیار کم و چندین مرد مسلح به تصویر کشیده شده‌ است.

این دو زن می‌گویند: با افزایش حملات هوایی به رقه «همه اینجا را ترک کرده‌اند. عناصر خارجی داعش ایست‌ بازرسی‌هایی ایجاد کرده‌اند و با گرفتن کارت شناسایی سوری‌ها و استفاده از آن به ترکیه فرار می‌کنند.»

صدای این دو زن در فیلم منتشره تغییر داده شده است. آنها در فیلم از گردن‌زنی وحشتناک یک مرد جوان در رقه بدست عناصر داعش سخن می‌گویند.

یکی از این دو زن می‌گوید:« من مردی را دیدم که روی زمین نشسته بود. جلادان که لباس سیاه بر تن داشتند صف کشیده بودند. آنها اعدام را با گلوله انجام دادند و به جسد بی حرمتی کردند، سرش را جدا کرده و در معرض تماشا گذاشتند. گاهی اوقات بدن قربانیان را در جاده رها می‌کنند و خودروها را به عبور از روی آن وادار می‌کنند.»

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها