داعش چند کودک ایزدی را شستشوی مغزی داده است؟

داعش چند کودک ایزدی را شستشوی مغزی داده است؟
چهارشنبه 26 اسفند 1394 - 15:39

نماینده ائتلاف کردستان عراق از حیدر العبادی و ائتلاف بین الملل خواست تا در هنگام آزادسازی موصل، وضعیت زنان ایزدی به گروگان گرفته شده در این شهر و حومه آن را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، "ویان دخیل" نماینده ائتلاف کردستان عراق از حیدر العبادی نخست وزیر و ائتلاف بین الملل خواست تا در هنگام آزادسازی موصل مرکز استان نینوا وضعیت زنان ایزدی به گروگان گرفته شده توسط داعش در این شهر و حومه آن را مورد توجه قرار دهند.

وی توضیح داد: گروهک تروریستی داعش مغز بیش از 1000 کودک ایزدی را شستشو داده است.

دخیل در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: نیروهای نظامی عراق و پیشمرگ کردستان می بایست با این موضوع بسیار دقیق برخورد کنند. آنها می بایست نجات جان دختران ایزدی که ممکن است شمار آنها به هزاران تن برسد، در اولویت خود قرار دهند.

وی افزود: هم اکنون هزار کودک ایزدی در اردوگاه های آموزشی داعش به گروگان گرفته شده اند و داعشی ها مغز آنها را شستشو داده و آن ها را وادار به برداشتن سلاح می کنند و از ایشان به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: باید با این کودکان به عنوان قربانیان داعش و نه تروریست برخورد کرد زیرا آنها هیچ گناهی در ارتباط با آنچه که برایشان روی داده ندارند.

دفتر رسیدگی به امور ایزدی های ربوده شده در دهوک چندی پیش فاش کرد: گروهک تروریستی داعش با افتتاح مراکز ویژه ای برای کودکان ایزدی به آنها آموزش نظامی داده و برای انجام عملیات انتحاری آماده می کند و آنان را وادار می کند تا دین خود را تغییر دهند.

7 - 209

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها