دعوت مبلغ حامی طالبان به بحرین

دعوت مبلغ حامی طالبان به بحرین
پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 - 14:32

یک مبلّغ افراطی پاکستانی روز پنجشنبه در کنفرانسی با عنوان " امنیت و همزیستی " در بحرین سخنرانی می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم سایت "مرأة البحرین" با اعلام این موضوع تأکید کرد، از نظام حاکم بحرین که حدود 40 مسجد شیعیان را تخریب کرده است ، بیش از این انتظار نمی رود که مبلّغانی را از طالبان یا القاعده یا چه بسا داعش برای سخنرانی در کنفرانس ها دعوت کند.
"مولانا فضل الرحمن" رئیس حزب افراطی موسوم به "جماعت علمای اسلام پاکستان" که از طالبان به صورت علنی طرفداری می کند، برای مشارکت در کنفرانس همزیستی به بحرین دعوت شده است در حالی که در پاکستان متهم به فعالیت ضد امنیتی است زیرا پیروانش را به حمله کردن به نیروهای مسلح این کشور تحریک می کند.
فضل الرحمن بسیار ضد زن است و اخیرا به شدت با قانون مجازات بدرفتاری با زن در پاکستان مخالفت کرده و خواستار لغو آن شده است.
فضل الرحمن بر لزوم جلوگیری از خروج زنان از خانه اصرار می کند و می گوید: اگر زنان را در کیسه بگذارید و در خانه نگه دارید ، برادران ما در طالبان ، دیگر در پاکستان حمله ای اجرا نخواهند کرد . طالبان فقط درپی اجرای احکام اسلامی است .
فضل الرحمن دانش آموختۀ مدارس افراطی پاکستان است، مدارسی که با دلارهای نفتی عربستان سعودی اداره می شود .
فضل الرحمن با شاهزادگان سعودی رابطه نزدیک دارد و نیمه دهه نود قرن گذشته رئیس کمیسیون امور خارجه پارلمان پاکستان بود و با استفاده از این موقعیتش تاکنون به چند کشور غربی و عربی سفر کرده است .
مولانا فضل الرحمن در جریان بحران داخلی پاکستان پیوسته به عربستان و امارات سفر می کرد تا بودجه ای برای طالبان دریافت کند.
این مبلّغ افراطی پاکستانی در تازه ترین اظهارات خود گفته بود: "طالبان دشمن پاکستان نیست  بلکه برادر ما است و اقداماتش موجّه می باشد و ارتش باید تلاش خود را معطوف دشمنان واقعی کشور کند."
طالبان پاکستان گذشته از درگیری مسلحانه با ارتش این کشور ، پیوسته به پیروان اهل بیت پیامبر اسلام (ص) حمله می کند و آنان را به خاک و خون می کشد .
طالبان پاکستان در چند سال گذشته کشتار دهها نفر از پیروان اهل بیت عصمت و طهارات (ع) را به عهده گرفته است .
214-8
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها