بشقاب‌پرنده‌هایی که پنتاگون مخفی کرده است +عکس

بشقاب‌پرنده‌هایی که پنتاگون مخفی کرده است +عکس
جمعه 28 اسفند 1394 - 14:42

یک روزنامه انگلیسی با استناد به تصاویری از یک پایگاه هوایی آمریکا مدعی شد که یک بشقاب پرنده بزرگ در این مرکز نگهداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران شبکه های اجتماعی تصویر یک سایه بان سؤال برانگیز را منتشر کرده اند سایه بانی که در منطقه موسوم به "اس-4" در چند کیلومتری پایگاه هوایی ادواردز در جنوب ایالت نوادا در غرب آمریکا واقع شده است.
روزنامه دیلی میل سه شنبه گذشته نوشت: اسکات وورینگ کارشناس بشقاب پرنده سال 2010 عکس این سایه بان را از طریق گوگل مپ گرفته بود. سایه بان و محوطۀ اطراف آن شبیه یک باند پرواز است و این سایه بان دارای سقفی مثلث شکل است که چند سالن در کنار آن دیده می شود.
به نوشته دیلی میل، وورینگ تاکید کرده که پس از بحث و بررسی ها، مطمئن شده که یک بشقاب پرنده ناشناخته به قطر 30 متر در این سایه بان بسیار بزرگ وجود دارد. 
وورینگ افزود: من در محدودۀ سایه بان 3 بشقاب پرنده پیدا کرده ام ولی این بشقاب پرنده ای که عکس آن را منتشر کرده ام، به علت بزرگی اش از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی اعلام کرد: من احتمال می دهم که این بشقاب پرنده بزرگ هنوز قادر به پرواز کردن نیست و به همین دلیل سایه بانی برای حفاظت از بشقاب پرنده تا زمان به پرواز درآوردن آن ساخته شده است.
استفان بارون یکی دیگر از کارشناسان بشقاب پرنده سخنان وورینگ را تأیید کرد و افزود: من اواخر فوریه گذشته تصاویری از چند گوی آتشین که برفراز 2 منطقه اس 4 و 51 پرواز می کردند، تهیه کردم. 

گفتنی است، رسانه های غربی هر از چند گاه برای انحراف افکار عمومی، تصاویر اشیاء پرنده و نامتعارف را که به احتمال زیاد ابزارهای جاسوسی هستند، به عنوان بشقاب پرنده منتشر می کنند و تمایل دارند که مخاطبان، این اشیاء را متعلق به موجودات فضایی و فرازمینی بدانند؛ در حالی که این توهم فقط برای کسانی که ابعاد جهان هستی و فاصله کهکشانها را درک نمی کنند قابل تخیل است، چرا که با در نظر گرفتن قوانین فیزیک، مکانیک و نیز توجه به قوانین احتمالات، حتی با فرض وجود موجودات زنده "هوشمند" در کرات آسمانی دوردست، احتمال این که آن موجودات احتمالی به تکنولوژی فوق پیشرفتۀ "ارتباط میان ستاره ای" دست یافته باشند (که بشر هنوز تا رسیدن به آن فاصله بسیار زیاد دارد) و از میان میلیاردها ستاره، خورشید و منظومه شمسی و زمین را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند، بسیار نزدیک به صفر است.

7- 214

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها