تعقیب هسته‌های خفته داعش در شرق بعقوبه

تعقیب هسته‌های خفته داعش در شرق بعقوبه
شنبه 29 اسفند 1394 - 15:19

فرماندهی عملیات دجله از آغاز عملیات گستردۀ نظامی در شرق بعقوبه با هدف تعقیب هسته‌های خفتۀ داعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سپهبد ستاد "مزهر العزاوی" فرماندۀ عملیات دجله، روز شنبه اعلام کرد: تشکیلات عملیات دجله اعم از یگان پنجم و تیپ چهارمِ ستاد واکنش سریع، عملیات نظامی گسترده ای را در حوضۀ الندا تا تپه های حمرین و مناطق پراکندۀ اطراف آن آغاز کردند.

العزاوی، افزود: این عملیات، با هدف پیگرد و تعقیب گروهک های خفته ای صورت می گیرد که به داعش و هم پیمانانش وابسته اند. در این عملیات، به بازرسی خانه به خانۀ منطقه خواهیم پرداخت تا از نبود هرگونه مخفی گاهی برای گروه های تندروی تروریست، اطمینان حاصل کنیم.

وی تاکید کرد که این عملیات بر اساس نقشه ای از پیش تعیین شده پیگیری می شود و تا چند ساعت دیگر نتیجه این عملیات اعلام خواهد شد.

العزاوی با بیان این که این عملیات، در نوع خود در سال جاری بی نظیر است، افزود: این عملیات، در چارچوب راهبردی اجرا می شود که هدف آن تقویت ثبات و از بین بردن زمینه فعالیت گروه های تندرو است که امنیت مناطق را تهدید می کنند.

فعالیت های هسته های خفته، اخیرا به وقایعی خونین در مناطق دیالی نظیر حمرین و اطراف آن منجر شد به همین سبب دولت عراق، در پی ریشه کنی این گروهک ها برآمده است.

205-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها