صرف ناهار 176 هزار دلاری با کلینتون در خانه ایرانی مقیم آمریکا!

صرف ناهار 176 هزار دلاری با کلینتون در خانه ایرانی مقیم آمریکا!
شنبه 7 فروردين 1395 - 22:40

العالم ـ نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای تامین هزینه تبلیغات خود، فرصت را برای علاقه مندان فراهم کرد تا با پرداخت 176.7 هزار دلار، ناهار را در کنار وی صرف کنند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ضیافت ناهار، روز پانزدهم آوریل در منزل تاجرایرانی مقیم آمریکا درشهرسان فرانسیسکو درایالت کالیفرنیا به همراه جورج کلونی وهمسرش امل کلونی برپا خواهد شد و به دو نفر دیگر نیز فرصت داده می شود با پرداخت 353.5 هزاردلار، هیلاری کلینتون، شروین پیشه ور و کلونی را برای صرف غذا همراهی کنند.

درروز بعد، کلینتون قصد دارد شام را به همراه جورج کلونی و همسرش درمنزلشان در لوس انجلس صرف کند و هرکس که خواهان پیوستن به آنهاست باید 33.4 هزار دلار بپردازد.

کلینتون قصد دارد مبالغی را که طی این دو روز جمع آوری می شود برای حمایت مالی از تبلیغات انتخاباتی خود به "صندوق هیلاری برای پیروزی" انتقال دهد.

این نامزد انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا در دسامبرگذشته هم دست به اقدام مشابهی زد و شام را با استینگ خواننده معروف آمریکایی صرف کرد، که در یک شب 8 میلیون دلار جمع آوری شد. درآن ضیافت هزینه نشستن روی صندلی کنار کلینتون بین 33.4 هزار دلار تا 100 هزار دلار پیش بینی شده بود.

210-9 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها