اسد پس از آزادی تدمر به هیئت فرانسوی چه گفت؟

يکشنبه 8 فروردين 1395 - 20:46

رئیس جمهور سوریه، آزادسازی شهر باستانی تدمر را دستاوردی مهم و نشانه اثربخشی و موفقیت راهبرد ارتش سوریه و متحدانش برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بشار اسد در دیدار با هیئت فرانسوی گفت: این پیروزی دلیل جدیدی بر اثربخشی راهبرد ارتش سوریه و متحدانش و در مقابل جدیت نداشتن ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکاست که بیش از 60 کشور برای مبارزه با تروریسم در آن جمع شده اند.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه، اسد، ساعاتی بعد از اعلام خبر موفقیت ارتش سوریه و متحدانش در عملیات آزاد سازی تدمر، در دیدار با گروهی از نمایندگان مجلس، محققان و روزنامه‌نگاران فرانسوی این پیروزی را "دستاوردی بزرگ" برای سوریه توصیف کرد.

رئیس جمهور سوریه افزود: سفر هیئت های پارلمانی به سوریه و اطلاع یافتن از واقعیت اوضاع در مناطق مختلف و شهرهای سوریه به آنها کمک می کند که فعالانه برای تصحیح سیاست های اشتباه برخی دولت ها از جمله فرانسه اقدام کنند.
وی با انتقاد از سیاست های فرانسه در قبال سوریه تاکید کرد که این کشور نه تنها از تروریست ها حمایت کرد بلکه مجازات های اقتصادی ظالمانه ای بر سوریه روا داشت که نیازهای ضروری زندگی مردم را تحت الشعاع قرار داد.
202 ـ 211-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها