تشویق به شیعه‌کشی در کتابخانه ملی بحرین!

تشویق به شیعه‌کشی در کتابخانه ملی بحرین!
دوشنبه 9 فروردين 1395 - 14:45

العالم ـ برخی شهروندان بحرینی از موافقت مقامات بحرین با چاپ و نشر کتابی در تکفیر پیروان اهل بیت (علیهم السلام) و تشویق به قتل آنها، گله و شکایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی فعالان بحرینی صفحات مصوری از کتابی موسوم به "القول الحسن فیما یستقبح وعما یسن" که انتشارات بیت البحرین للداراسات و البحوث آن را منتشر کرده به نمایش گذاشتند؛ عنوان یکی از فصلهای این کتاب"مطلبی در تکفیر رافضه" است که به اتباع مکتب اهل بیت (ع) که اغلب ساکنان بحرین را تشکیل میدهند، اشاره دارد.

به نوشته مرآت البحرین، این کتاب در غرفه "کتابخانه ملی بحرین" در هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب این کشور که 5 فروردین جاری افتتاح گشت و تا 14 فروردین ادامه دارد، به نمایش گذاشته شد.

در بخشی از این کتاب به قلم عبدالجلیل شافعی آمده است که "بعید نیست اهل علمی که از تکفیر غلات رافضی دست کشیدند اینک با دیدن اقدامات شنیع آنها، بدون هیچ تردیدی آنها را تکفیر کنند". 

این کتاب همچنین احادیثی جعلی  در دعوت به قتل اتباع اهل بیت (ع) نقل می کند، از جمله "گروهی بدنام بعد از من خواهند آمد که به آنها رافضی می گویند؛ آنها را هرجا یافتید، بکشید، زیرا مشرک هستند"(!)

یوسف محافظه معاون رییس مرکز حقوق بشر بحرین در این خصوص گفت: کتابی در بحرین به فروش می رسد که به قتل شیعیان به عنوان کافر تشویق می کند و این دلیل تازه ای بر دست داشتن رژیم در فتنه انگیزی طائفی است.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها