داعش و جبهه النصره در شرق لبنان به جان هم افتادند

داعش و جبهه النصره در شرق لبنان به جان هم افتادند
دوشنبه 9 فروردين 1395 - 22:42

العالم - تروریست های داعش و جبهه النصره، با سلاح های سنگین، در جرود عرسال و رأس بعلبک در شرق لبنان به جان هم افتادند که در آن 15 تن از طرفین کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش، صبح دوشنبه، به مراکز و موقعیت های تحت اشغال جبهه النصره در جرود عرسال و رأس بعلبک حمله کرد، شماری از عناصر این گروه را کشت و شماری از عناصر و سرکرده های النصره، از جمله ابوفاروق و ابوالعزام را اعدام میدانی کرد.

در پاسخ به این حمله، شمار زیادی از عناصر جبهه النصره، به سرکردگی ابومالک التالی، حملۀ متقابلی را تدارک دیدند و برای بازپس گیری موقعیت های از دست رفته در الزمرانی و العجرم و قرنة الحشیشات و الملاهی و وادی شبیب حمله کردند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده از شبکه المیادین، در این درگیری دستکم 15 تن کشته و شماری نیز زخمی شدند.

رسانۀ مرکزی جنگ، وابسته به حزب الله لبنان نیز خبر داد که درگیری های شدید میان داعش و جبهه النصره همچنان درمنطقه جرود عرسال در جریان است و شمار زیادی از عناصر دو طرف کشته و زخمی شدند و اطلاعاتِ به دست آمده، حاکی از تصمیمِ داعش برای حمله به مناطق الملاهی، العجرم و اردوگاه های آوارگان در جرود عرسال است.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که درگیری میان دو طرف، پس از آن شدت گرفت که در درگیری های روز گذشته، داعشی ها موفق شدند شش تن از عناصر جبهه النصره را به اسارت گرفته و سرکردۀ میدانی جبهه النصره به نام ابوفاروق را بکشند.

205-9

پربیننده ترین خبرها