خاخام صهیونیست: اعراب خدمتگزار یهود هستند

خاخام صهیونیست: اعراب خدمتگزار یهود هستند
سه شنبه 10 فروردين 1395 - 10:06

العالم - اسحاق یوسف خاخام ارشد تندروی شرقی در فلسطین اشغالی در تازه ترین فتوای خود گفت که اعراب برای خدمت به یهودیان در فلسطین حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اسحاق یوسف همواره اظهارات و فتواهای جنجال برانگیزی دارد و در آخرین فتوای خود درصدد توجیه و حمایت از اخراج همه فلسطینیان از سرزمینشان (فلسطین) برآمد و گفت: تورات زندگی کردن اغیار (غیریهودیان) در این سرزمین را ممنوع کرده است و تنها توجیه برای حضور آنها در اینجا همان است که به یهودیان خدمت کنند.

اسحاق یوسف خاخام ارشد شرقی در فلسطین اشغالی فرزند عوفادیا یوسف خاخام ارشد شرقی اسبق است. نژادپرستی عوفادیا یوسف علیه اعراب نیز بی حد و مرز بود و عربها از نگاه او صرفا "سوسک هایی بودند که باید همه آنها را کشت و از بین برد". او همچنین اعراب را بدتر از افعی ها خوانده بود.

عوفادیا یوسف پایش را از این هم فراتر گذاشت و گفته بود که یک یهودی وقتی مسلمانی را می کشد، انگار یک مار یا کِرم را می کشد و کسی نمی تواند منکر شود که مار یا کِرم خطری برای انسان ندارد لذا خلاص شدن از دست مسلمانان مثل خلاص شدن از دست کِرم ها، امری طبیعی است که روی می دهد.

عوفادیا یوسف که سه سال پیش مُرد، به این سخنان سخیف و نژادپرستانه هم بسنده نکرده و حتی گفته بود که تورات به خلاص شدن از همه غیریهودیان ساکن فلسطین تشویق می کند زیرا در تلمود آمده است که "اگر وارد شهر شدی و آن را به تصرف خودت درآوردی، زنان را به بردگی بگیر و مردان را با کودکان آنها برده کرده یا بکش".

6-211-9

پربیننده ترین خبرها