عکس سلفی با هواپیماربای مصری!

عکس سلفی با هواپیماربای مصری!
سه شنبه 10 فروردين 1395 - 19:27

العالم - اشتیاق گرفتن عکس سلفی در وضعیت های مختلف درمیان مردم جهان ظاهرا پایان ندارد و این بار یک مسافر هواپیمای ربوده شده مصری با رباینده هواپیما که کمربند انفجاری به کمر داشت، سلفی گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، انتشار سلفی این مسافر با لبانی خندان و درکنار" سیف الدین مصطفی "هواپیماربایی که کمربند انفجاری به همراه دارد، نیروهای امنیتی در مصر و قبرس به عنوان دو طرف اصلی درگیر این هواپیما ربایی را غافلگیر کرد.

مسافر هواپیما سلفی را هنگامی گرفت که رباینده پس از مذاکره با مقام های قبرسی در فرودگاه لارناکا موافقت کرد مسافران مصری هواپیما را ترک کنند.

ایرباس 320 خطوط هوایی مصر صبح امروز در مسیر یک پرواز داخلی از اسکندریه به قاهره در مصر ربوده و پس از درخواست رباینده درفرودگاه شهر گردشگری لارناکا در قبرس به زمین نشست.

رئیس جمهوری قبرس پس از فرود هواپیمای ربوده شده مصری در لارناکا اعلام کرد که این موضوع ارتباطی با مسائل تروریستی ندارد.

هواپیما ربا تقاضای پناهندگی به قبرس، سپردن یک نامه چهارصفحه ای به همسر سابقش و دیدار با او را در نخستن لحظات فرود هواپیما در فرودگاه لارناکا مطرح کرد.

رادیو قبرس هم اعلام کرده بود که وی خواستار آزادی زندانیان مصری شده  است، بدون اینکه ازفرد یا افراد خاصی نام برده شود. برخی منابع اعلام کردند که او خواستار آزادی تعدادی زندانی زن و دختر از زندان های مصر شده است.

هواپیما ربا پس از مذاکراه با مقام های امنیتی قبرسی تعدادی از مسافران را آزاد کرد و در مرحله بعد نیروهای امنیتی او را دستگیر و سرنشینان باقی مانده هواپیما را آزاد کردند.

درهمین حال برخی منابع گزارش کرده اند که هواپیما ربا کمربند انفجاری نداشته است.

درحالی که عکس هایی  از هواپیما ربا با کمربند انفجاری درداخل هواپیما منتشر شده است. مقام های مصری هم درباره صحت خبر در اختیار داشتن کمربند انفجاری توسط او ابراز تردید کرده اند.
9

 

پربیننده ترین خبرها