افزایش نیروهای آمریکایی در اروپا برای مقابله با روسیه

افزایش نیروهای آمریکایی در اروپا برای مقابله با روسیه
پنج‌شنبه 12 فروردين 1395 - 11:47

ارتش آمریکا اعلام کرد که به زودی تیپ های زرهی خود را در اروپا برای مقابله با آنچه تعرض روسیه به اروپا می نامد ، مستقر خواهد کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد : تیپ زرهی از ابتدای فوریه 2017 در اروپا مستقر خواهند شد و هر 9 ماه یک بار برای تجدید قوا جابجا خواهند شد و در استونی ، لتونی ، لیتوانی ، لهستان ، رومانی ، بلغارستان و مجارستان آموزش خواهند دید.
فرماندهی ارتش آمریکا افزود : اعزام تیپ های زرهی به اروپا ادامه خواهد داشت و تعداد نیروهای زرهی در این قاره سرانجام به 3 لشکر زرهی خواهد رسید .
هر لشکر زرهی آمریکا معمولاً از 4 هزار و 500 نیرو تشکیل شده است .
هر تیپ زرهی، هنگام جایگزین شدن نیروهای قبلی، تجهیزات مدرن تر با خود به همراه خواهد آورد .
ژنرال فیلیپ بریدلاو فرمانده فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا ادعا کرد: اعزام تیپ های زرهی به اروپا به معنای آن است که متحدان آمریکا در خاک کشورهای خود شاهد استقرار مستمر نیروهای زرهی بیشتر و مجهزتر خواهند بود .
آمریکا بودجه آموزش های نظامی و رزمایش هایش را برای آنچه برطرف کردن نگرانی کشورهای اروپائی از روسیه می نامد ، افزایش داده است .
فرماندهی ارتش آمریکا در اروپا اعلام کرد : تجهیزات نظامی که هم اکنون در اروپا نگهداری می شود ، به روز رسانی خواهد شد و در بلژیک ، هلند و آلمان نگهداری خواهد شد .
ژنرال بریدلاو اخیراً گفته بود که باید از هواپیماهای شناسایی یو – 2 برای اجرای عملیات شناسایی بر فراز خاک روسیه بار دیگر استفاده شود.
به نوشته روسیا الیوم، الکساندر گروشکو نماینده روسیه در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) روز 30 مارس اعلام کرد که مسکو به افزایش تعداد نیروهای نظامی آمریکا و ناتو در نزدیکی مرزهای روسیه واکنش مناسب را نشان خواهد داد.

214-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها