اعتراف یک داعشی به همکاری با ارتش ترکیه

اعتراف یک داعشی به همکاری با ارتش ترکیه
پنج‌شنبه 12 فروردين 1395 - 13:23

یک عضو داعش اذعان کرد که این گروه تروریستی در مرزهای سوریه با ارتش و سرویس اطلاعات ترکیه همکاری می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العلام به نقل از روسیا الیوم این تروریست که "ابوایوب الانصاری" نام دارد در اعترافاتش گفت که 2 سال با داعش همکاری می کرد و چند ماه در شهر تل ابیض در مرز سوریه با ترکیه می جنگید.
الانصاری افزود : داعش در داخل خاک ترکیه پایگاه هایی دارد و ما در مرزهای سوریه نیروهای ارتش ترکیه را می دیدیم و آنها هم ما را می دیدند و هیچ مشکل یا درگیری بین ما و آنها وجود نداشت . 
این تروریست 19 ساله خاطرنشان کرد: ارتش ترکیه به ما کمک های زیادی می کرد و ما همیشه با ارتش و سرویس اطلاعات این کشور همکاری می کردیم.
این داعشی اعلام کرد : ترکیه مواد غذایی و وسایل ساخت موشک های مختلف را در اختیار داعش می گذاشت به عبارت دیگر افسران تُرک مواد غذایی و وسایل ساخت موشک را با قیمت گران به داعش می فروختند و داعش این مواد و وسایل را از طریق نیروهای تُرک خود خریداری می کرد.
الانصاری اظهار داشت: اصلی ترین منبع درآمد داعش نفت است و نفت با کمک ترکیه فروخته می شود، و مقامات ترکیه تانکرهایی را برای انتقال نفت از مناطق تحت تصرف داعش به مناطق دیگر تهیه می کردند.
الانصاری تأکید کرد: داعش درپی از دست دادن شهرهای سلوک و تل ابیض، با کمبود بودجه مالی مواجه شد لذا برای بازپس گرفتن این دو شهر درگیری هایی را آغاز کرد و من در یکی از این درگیری ها اسیر شدم.
الانصاری اظهار داشت: سلوک و تل ابیض از لحاظ استراتژیکی و نفتی برای داعش و ترکیه مهم هستند لذا داعش برای بازپس گرفتن این دو شهر همچنان تلاش خواهد کرد .

214-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها