"اسرائیل" درمان تروریست‌ها را از سر گرفت

پنج‌شنبه 12 فروردين 1395 - 20:24

رژیم اشغالگر صهیونیستی، حمایت از گروه های تروریستی در سوریه را با انتقال زخمی های این گروه ها به بیمارستان هایش، از سر گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شبکۀ دوی تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از "ایلان گلازبرگ" از افسران ارتش این رژیم اعلام کرد: دو روز پیش، یکی از زخمی ها، به بیمارستان نهاریا منتقل شد و در آن جا با برادرش دیدار کرد. برادرِ او، سه هفتۀ پیش، زخمی و به بیمارستان زئیف منتقل شده بود.

گفتنی است که رسانه های رژیم اشغالگر صهیونیستی، عناصر گروه های تروریست در سوریه را زخمی می خوانَد تا بر حمایت نظامی و مادی از این گروه های تروریست، سرپوش نهد.

هرچند رژیم صهیونیستی از ارائه آمار دقیق از شمار زخمی های تروریست که در بیمارستان های این رژیم درمان شده اند، خودداری می کند، اما شبکۀ دو تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که این افراد، در کمال آرامش منتقل می شوند و تعداد آن ها در سال 2011 به 2100 نفر رسید.

این شبکه همچنین فاش کرد نقشۀ انتقال تروریست های زخمی به بیمارستان های رژیم صهیونیستی تغییر یافت. علت این موضوع، ایستادگی مردم منطقۀ مجدل شمس در بلندی های سوریِ جولان در برابر عملیات انتقال زخمی های تروریست به بیمارستان های رژیم صهیونیستی بود.

رژیم صهیونیستی، پس از درمان تروریست های زخمی، آن ها را به سوریه برمی گردانَد تا عملیات تروریستی در این کشور را از سر بگیرند.


205

پربیننده ترین خبرها