خواسته همسر سابق ابوبکر بغدادی از اروپا

خواسته همسر سابق ابوبکر بغدادی از اروپا
جمعه 13 فروردين 1395 - 11:14

همسر سابق ابوبکر بغدادی سرکرده ارشد گروه تروریستی داعش خواستار زندگی آزادانه در اروپا شد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سجی الدیلمی (28 ساله) در مصاحبه با روزنامه "اکسپرسن" سوئد در محلی سِری در بیروت گفت: می خواهم در یک کشور اروپایی زندگی کنم و نه یک کشور عربی.

وی که از ابوبکر بغدادی صاحب یک فرزند دختر شده است، افزود: می خواهم در آنجا آزاد زندگی کنم.

الدلیمی درباره زندگی خود اظهار داشت که ابتدا با یکی از محافظان شخصی صدام ازدواج کرد و از او دو فرزند دوقلو داشت، و بعد از بیوه شدن به توصیه پدرش در سال 2008 میلادی با ابوبکر بغدادی ازدواج کرد.

الدلیمی که از خانه بغدادی فرار کرده بود، به این سوال که آیا او را دوست دارد، پاسخ منفی داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از اینکه همواره همسر سابق بغدادی توصیف شود، ناراحت می شود، گفت: بله، به این دلیل در جرگه تروریسم قرار گرفتم؛ درحالیکه این مسأله هیچ ربطی به من ندارد.

الدیلمی یک ماه پیش از زندان لبنان آزاد شد. وی در سال 2014 میلادی به همراه فرزندانش (دخترش از بغدادی و دو کودک دیگر از همسر اولش) زندانی شد.

وی با ابراز تأسف و اندوه گفت: بعد از هفت سال، زنی می فهمد که با مردی ازدواج کرده که بزرگترین سازمان تروریستی را هدایت می کند و در حال قتل و خون ریزی و کشتار است.

الدلیمی افزود که در سال 2008 و پس از مرگ همسر اولش به مدت چند ماه همسر ابوبکر بغدادی بود.
* بغدادی استاد دانشگاه بود!
الدلیمی با بیان اینکه ابوبکر بغدادی در آن زمان استاد دانشگاه بود و "هشام محمد" نام داشت، مدعی شد که وی نمی دانست همسرش با تروریسم در ارتباط است و هنگامیکه فهمید همسرش یکی از افراد تحت تعقیب در دنیا است، غافلگیر شد.
وی با بیان اینکه بغدادی می‌دانست چگونه با کودکان رفتار کند، ادعا کرد که وی به عنوان یک پدر فردی نمونه بود.
الدلیمی با این حال گفت که جرأت نمی‌کرد با ابوبکر بغدادی بحث و جدل کند، زیرا شخصیتی مبهم داشت.
الدلیمی اظهار داشت که پس از سه ماه ازدواج درحالیکه دخترش "هاجر" را باردار بود، بغدادی را ترک کرد.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

پربیننده ترین خبرها