ارتش یمن بخشی از استان تعز را آزاد کرد

ارتش یمن بخشی از استان تعز را آزاد کرد
جمعه 13 فروردين 1395 - 22:37

ارتش یمن و کمیته های مردمی منطقه "الوازعیه" در استان تعز در جنوب صنعا را از اشغال نیروهای متجاوز و مزدوران آنها آزاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منابع ارتش یمن اعلام کردند که ارتش و کمیته های مردمی توانستند مناطق مشرف به جنوب منطقه "الردف"، "وادی الفاقع" و "جبل الفاقع" و "جبل اتیس" در الوازعیه آزاد کرده و ده ها مزدور متجاوز را در جریان تلاش برای پیشروی از پای در آورند یا مجروح کنند.
از سوی دیگر، ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران آل سعود را در منطقه "کهبوب" تعز گلوله باران کردند و در همین حال جنگنده های متجاوز سعودی نیز دو بار بخش "صاروح" تعز را بمباران کردند.  
رسانه های هوادار ائتلاف متجاوز سعودی به کشته شدن شماری از نیروهای مهاجم از جمله چند سرکرده در جریان درگیری با نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در منطقه الوازعیه اعتراف کردند.
گزارش های رسیده حاکیست، شمار زیادی از مزدوران در جریان درگیری های روز گذشته این منطقه به ضرب گلوله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی کشته شدند.  
منابع محلی استان "عدن" گفتند، خشم مردم به خاطر رفتار ائتلاف سعودی با اهالی استان های جنوبی و دخیل نمودن جوانان استان های مزبور در نبردهای "الاصلاح" و "القاعده" در "مأرب"، "میدی" و تعز افزایش یافته است.

7- 206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها