انصارالله خواهان گفتگوی بدون پیش شرط است

انصارالله خواهان گفتگوی بدون پیش شرط است
شنبه 14 فروردين 1395 - 17:28

العالم - سخنگوي جنبش انصارالله يمن گفت: آنچه همگان در یمن درباره آن اتفاق نظر دارند، گفت‌وگوي بدون پيش شرط و تثبيت آتش بس در موعد توافق شده است.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، "محمد عبدالسلام" سخنگوي انصارالله در گفت وگو با شبكه "المسيره" وابسته به این جنبش گفت: گفتگو در سايه جنگ و درگيري در يمن، به معناي مشاركت در برافروختن آتش جنگ است.

عبدالسلام كه رياست هيات مذاكره كننده از طرف جنبش انصارالله را برعهده دارد، اسامي اعضاي تيم آتش بس نظامي انقلابیون یمنی را كه در گفتگوهاي سوئيس تعيين شده اند، به "اسماعيل ولد الشيخ احمد" فرستاده سازمان ملل در امور یمن تحويل داد و همچنین آمادگي اين تيم را براي شروع فعاليت و آغاز روند آتش بس طبق گام هاي توافق شده درباره آن قبل از برگزاري گفتگوها اعلام كرد.

عربستان و 9 کشور عربی با همراهی آمریکا از ششم فروردین ماه سال 94 برای بازگرداندن و به قدرت رساندن منصور هادی رییس جمهور مستعفی و فراری یمن به قدرت به یمن حمله کردند، اما مردم انقلابی یمن با مقاومت جانانه خود ضربات سختی به مزدوران سعودی وارد کردند. در اثر تجاوز یکساله بمب افکن های عربستان و ائتلاف عربی_ آمریکایی به یمن تاکنون هزاران یمنی بی گناه به شهادت رسیده و دهها هزار نفر دیگر هم مجروح شده اند، اما متجاوزان تاکنون به هیچ یک از اهداف خود دست نیافته اند.

7- 215 - 201

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها