112 عملیات انتحاری داعش در یک ماه

112 عملیات انتحاری داعش در یک ماه
يکشنبه 15 فروردين 1395 - 17:33

گروه تروریستی داعش از انجام 112 عملیات انتحاری در سوریه و عراق طی مارس 2016 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت "اعماق" وابسته به داعش با ارائه آماری از این عملیات، تأکید کرد که بیشتر این عملیات به وسیله کمربند انفجاری و یا انفجار خودروهای بمبگذاری شده صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش، عناصر داعش طی ماه مارس در 66 عملیات نیروهای عراقی را هدف قرار دادند، و 46 بار هم به نیروهای ارتش سوریه و مخالفان و نیروهای پیشمرگه و یگانهای کرد حمله کرده اند.

داعش ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است و با اقدامات جنایتکارانه خود در تلاش است تا به چهره اسلام در دنیا خدشه وارد کند؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در عراق، در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و همپیمانان آنها در منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها