شیخ نعیم قاسم:

عربستان به لبه پرتگاه نزدیکتر شده

عربستان به لبه پرتگاه نزدیکتر شده
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 13:26

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد، عربستان به لبه پرتگاه نزدیکتر شده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "شیخ نعیم قاسم" روز سه شنبه با اعلام این موضوع در مراسمی به مناسبت سالگرد شهادت علامه "شیخ محمد سعید البوطی" گفت: حزب الله تا زمانی که به آن نیاز باشد، در سوریه خواهد ماند.
شیخ نعیم قاسم گفت: اگر در انتظار خسته شدن ما هستند، باید بدانند که ما هیچگاه خسته نخواهیم شد و یپروزی را با چشمان خود خواهیم دید.
وی افزود: ما به مشارکت (در دفاع ازسوریه) افتخار می کنیم، زیرا در غیر این صورت لبنان فرو می‌پاشید و بحران کل منطقه را در بر می گرفت.
شیخ نعیم قاسم اظهار داشت: اگر جان فشانی‌ها در سوریه نبود، داعش اکنون در لبنان و مناطق دیگر بود.
شیخ نعیم قاسم تأکید کرد: سوریه و همپیمانانش در یک روز دستاوردهایی را محقق کردند که آمریکا سالها نمی تواند به آنها دست یابد.
وی خاطرنشان کرد: براندازی سوریه به نفع اسرائیل است.
شیخ نعیم قاسم به اقدامات داعش در کشورهای دیگر اشاره کرد و اظهار داشت: داعش، جانور سرکشی است که علیه حامیانش شورید.
شیخ نعیم قاسم با اشاره به حامیان گروه های مسلح و تروریستی در سوریه گفت: دستاورد آنها در سوریه چیزی جز ویرانی و ایجاد مرکزی برای تکفیر در دنیا نیست.
شیخ نعیم قاسم ادامه داد: داعش و حامیان و به وجود آورندگانش، نمی توانند در منطقه باقی بمانند.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: داعش یک توهم است و نه قدرت، و این توهم به دست قدرتهای استکباری و هم پیمانان منطقه‌ای آنها به وجود آمده است.
شیخ نعیم قاسم به اشاره به پیروزی طرح مقاومت در سوریه و رسوایی طرف مقابل، تأکید کرد: آنچه که در سوریه شاهد بوده‌ایم، اقدامی دیگر برای عملی کردن پروژه خاورمیانه جدید است.
وی خاطرنشان کرد: قرار بود که لبنان با حمله گسترده اسرائیل، دروازه‌ای برای آغاز پروژه خاورمیانه جدید باشد، ولی حزب الله آن را به شکست کشاند.
شیخ نعیم قاسم با اشاره به تفکرات و مواضع شهید البوطی، گفت: شیخ البوطی تأکید کرده بود که حوادث و رویدادهای سوریه توطئه ای است که از سوی اسرائیل هدایت میشود.

علامه البوطی سه سال قبل در انفجاری تروریستی در مسجد "الایمان" دمشق به همراه 48 تن از طلاب به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها