یمنیها کنترل 4 پایگاه سعودی را در دست گرفتند

یمنیها کنترل 4 پایگاه سعودی را در دست گرفتند
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 13:49

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن چهار پایگاه و موضع نظامی جدید ارتش سعودی را در شمال شهر مرزی الربوعه عربستان را به کنترل خود در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با پاتک به نیروهای ارتش سعودی در منطقه الربوعه واقع در منطقه مرزی عربستان، به پیروزی هایی دست یافتند.
نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با این عملیات یک بار دیگر ثابت کردند که عربستان سعودی در تامین امنیت مناطق مرزی خود ناتوان است چرا که این نیروها چهار موضع نظامی جدید را در کوهستان شمالی منطقه الربوعه به کنترل خود در آوردند.
نیروهای ارتش سعودی تاکنون در بازپس گیری حتی بخش اندکی از شهر الربوعه ناتوان بوده و عملیات آنها بارها شکست خورده است. ارتش و کمیته های مردمی یمن شش ماه پیش این شهر را به کنترل خود در آوردند.
یک منبع نظامی گفت: جبهه های جنگ در مناطق مرزی در خاک عربستان همچنان ملتهب است و این امر درسایه بمباران شدید این جبهه ها و روستاهای مجاور آن از سوی متجاوزان صورت می گیرد.
* شلیک موشک بالستیک به تجمع مزدوران سعودی
همزمان واحد موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع قاهره 1 را به سمت تجمع مزدوران سعودی در دشت الراهنه در بخش حب و الشعف در استان الجوف شلیک کرد.
شلیک این موشک کمتر از 48 ساعت از حمله به تجمع مزدوران سعودی در پادگان النصر در استان مارب انجام شد.
موشک بالستیک قاهر 1 با دقت به هدف اصابت کرد و به کشته و زخمی شدن دهها مزدور و انهدام هفت خودروی نظامی آنها منجر شد.
6 ـ 211-8

پربیننده ترین خبرها