بازگشت 6 هزار خانواده به منازل خود در الانبار

بازگشت 6 هزار خانواده به منازل خود در الانبار
سه شنبه 17 فروردين 1395 - 17:42

فرمانده عملیات استان الانبار عراق اعلام کرد؛ شش هزار خانواده از اهالی شهر الرمادی مرکز این استان به منازل خود بازگشته اند و روند بازگشت خانواده‌های آواره ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرلشکر ستاد "اسماعیل المحلاوی" گفت: بیش از شش هزار خانواده به شهرستان الرمادی، به ویژه مرکز و محله های شرقی این شهر بازگشته اند و مناطق مزبور به طور کامل از مین ها و بمب های کار گذاشته شده به دست داعش، پاکسازی شده اند.
وی خاطرنشان کرد؛ شهروندان آواره الرمادی همچنان به بازگشت به مرکز شهر براساس راهکاری متشکل از دریافت فرم امضا شده توسط کمیته پنج پنجگانه شامل دستگاه اطلاعات عملیات نظامی، مدیریت دستگاه اطلاعات، شورای امنیت ملی، وزارت کشور و ارتش ادامه می دهند که براساس آن، هویت کلیه افراد خانواده ها قبل از بازگشت به مناطقشان مورد بررسی قرار می گیرد.
یادآور می شود "ابراهیم عوسج"، عضو شورای الرمادی در دو روز اخیر، از بازگشت بیش از هزار خانواده آواره به مرکز شهر "الرمادی" خبر داده بود.
به دنبال اقدام ارتش عراق در پاکسازی شهر الرمادی از تروریست های داعش، عملیات بازپس گیری شهرهای فلوجه و موصل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

7- 216 ـ 211 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها