105 داعشی در حملات هوایی به موصل کشته شدند

105 داعشی در حملات هوایی به موصل کشته شدند
پنج‌شنبه 19 فروردين 1395 - 18:34

العالم ـ بر اثر بمباران یکی از اماکن تجمع داعشی‌ها و نیز یک تونل 2 کیلومتری در جنوب موصل، 75 داعشی کشته شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا در بیانیه ای امروز پنجشنبه تاکید کرد: جنگنده های ائتلاف بین المللی امروز پنجشنبه در یک حمله هوایی یک تونل به طول 2 کیلومتر که روستای موزاین را به روستای النصر در جنوب موصل وصل می کند، بمباران کردند. این حمله به کشته شدن 40 تروریست در این تونل که برای انتقال خودروهای بمبگذاری شده و گاز کلر به کار می رفت، انجامید.

به نوشته السومریه نیوز، فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا گفت: جنگنده های ائتلاف در حمله ای دیگر به روستای مهانه در جنوب موصل 35 تروریست را به هلاکت رساندند که در بین آنها 12 نفر از ملیتهای عربی بودند.

همچنین فرماندهی عملیات آزادسازی استان نینوا از کشته شدن 30 تروریست داعشی در حمله هوایی جنگنده های ائتلاف بین المللی به کارخانه ساخت موشک و گازهای سمی داعش در منطقه القیاره در جنوب موصل خبر داد.

فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا خاطرنشان کرد که بنا به اطلاعات استخباراتی دقیق از سوی بخش اطلاعاتی عملیات آزادسازی نینوا، ائتلاف بین المللی موفق شد در یک حمله هوایی کارخانه ساخت موشک وگاز کلر و موادسمی داعش را در روستای صعیویه از توابع منطقه القیاره در جنوب موصل را هدف قرار دهد.

یادآور می شود که ستاد تبلیغات جنگ در 24 مارس 2016 از اغاز مرحله نخست عملیات آزادسازی استان نینوا با آزادی شماری از روستاها و برافراشته شدن پرچم عراق بر فراز آنها خبر داد.

7- 210

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها