درخواست صهیونیست‌های تندرو برای اخراج فلسطینیان از قدس

درخواست صهیونیست‌های تندرو برای اخراج فلسطینیان از قدس
پنج‌شنبه 19 فروردين 1395 - 20:51

یک گروه افراطی صهیونیست اخراج اهالی فلسطینی قدس را از این شهر مقدس خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این گروه که خود را "قدس یهودی" نامیده مدعی است که اخراج اعراب از شهر قدس باعث حفظ ماهیت یهودی رژیم صهیونیستی خواهد شد.     
پایگاه اینترنتی روزنامه "میکور ریشون" نوشت: اندیشه های این جنبش مورد حمایت محافل راستگرای اسراییل است. 
همچنین پایگاه اینترنتی "عروچشیفع" سخنگوی شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری این موضوع را افشا کرد که افراط گرایان یهود کوشیدند با استفاده از لباس سنتی عربی فلسطین وارد حرم قدسی شوند.
روزنامه میکور نیز نوشت که 94 درصد تندروهای یهود اعدام رزمندگان فلسطینی در صحنه را فریضه شرعی می دانند که باید به آن اقدام نمایند.   
نظرسنجی های انجام شده حاکیست که یهودیان دارای مواضع راستگرای، از همه بیشتر از عملیات مقاومت فلسطین می هراسند.
پژوهش به عمل آمده توسط ضمیمه "یهودیت" روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت، خاخام "اسحاق گیزنبرگ" که مدیر مدرسه دینی "عود یوسی فحای" در شهرک "هار برخاه" نزدیک شهر "نابلس" است، پدر معنوی گروه یهودی است که خانواده "دوابشه" را آتش زد.
تحقیق حاکیست، سیطره گسترده خاخام گیزنبرگ بر هواداران سازمان تروریستی "فتیه التلال" فقط به خاطر فتاوای وی برای قتل اعراب نیست بلکه به خاطر آن است که توانسته هزاران جوان شهرک نشین صهیونیست را جادو کند. 
روزنامه صهیونیستی "معاریف" نوشت، "بتسلا لسمور طیتش" عضو حزب "خانه یهودی" که عضو ائتلاف حاکم بر رژیم صهیونیستی پس از دعوتش به جداسازی یهودیان و فلسطینیان در بیمارستان ها از حمایت بسیاری از مراجع یهودی برخوردار شده است.    
این روزنامه به نقل ازخاخام "زلمان ملمید" رییس به اصطلاح "انجمن خاخام های شهرک های یهودی در کرانه باختری" نوشت که سمورطیتش خواست شریعت یهود و آنچه این ملت به آن ایمان دارد را بیان نمود.
 

7- 206
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها