خبرهای ضد و نقیض درباره کارگران ربوده شده سوری

خبرهای ضد و نقیض درباره کارگران ربوده شده سوری
شنبه 21 فروردين 1395 - 10:52

رسانه های گروهی اخبار ضد و نقیضی درباره سرنوشت 300 کارگر سوری ربوده شده توسط گروه تروریستی داعش از یک کارخانه تولید سیمان در ریف دمشق در سوریه منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت "سیریانیوز" اخبار ضد و نقیضی روز جمعه درباره سرنوشت 300 کارگر سوری منتشر شد که گروه تروریستی داعش آنها را سه شنبه گذشته از کارخانه سیمان البادیه در شهرک الضمیر در ریف دمشق ربود.

درحالی که برخی منابع صبح جمعه حاکی از فرار 140 نفر از آنها از دست گروه داعش خبر دادند، اخبار دیگری نیز از اقدام داعش در اعدام 175 نفر از این کارگران حکایت می کرد.

عصر جمعه نیز این خبر منتشر شد که گروه داعش 300 کارگر سوری را با میانجیگری آزاد کرده است.

شبکه افاق وابسته به داعش ادعا کرد: این گروه حدود 300 کارگر سوری را آزاد کرده است.

این شبکه به نقل از یک منبع بدون ذکر نام گفت: عناصر داعش کارگران را به محل امنی بردند و خدمات بهداشتی و غذایی به آنها ارایه کردند و برای شناسایی کارگران غیرمسلمان یا ماموران مخفی نظام سوریه، آنها را بازجویی کردند.
این درحالی است که یک منبع در اتحادیه کارگران در سوریه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم اخبار آزادی 300 کارگر را رد کرد.

همزمان خبرگزاری دولتی سوریه "سانا" اعلام کرد که ارتش سوریه بیانیه ای درباره سرنوشت این کارگران ربوده شده صادر نکرده است.

6-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها