اسقف اعظم انگلیس فرزند نامشروع منشی چرچیل!

اسقف اعظم انگلیس فرزند نامشروع منشی چرچیل!
شنبه 21 فروردين 1395 - 13:35

"جاستین ولبی" اسقف اعظم کانتربری انگلیس فاش کرد که وی فرزند نامشروع سر آنتونی مونتاگو براون منشی خصوصی وینستون چرچیل نخست وزیر وقت انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم است.

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل از سایت عربی 21، جاستین ولبی 60 ساله در سایت رسمی خود در اینترنت نوشت: ماه گذشته فهمیدم که پدر واقعی من کوین ولبی نیست بلکه سر آنتنی مونتاگو بروان منشی چرچیل است.

ولبی که رهبر کلیسای انگلیکن است، گفت که جین ویلیامز مادر و کوین وبلی پدرش هر دو معتاد به الکل بودند، اما مادرش در سال 1968 میلادی اعتیاد به الکل را ترک کرد.

ولبی افزوود: کوین ولبی بر اثر اعتیاد به الکل و سیگار در 21 سالگی یعنی سال 1977 میلادی فوت کرد.

وی تصریح کرد که با توجه به داشتن پدر و مادر معتاد به الکل اوایل زندگی بدی داشته است و بعدها مادربزرگش از او مراقبت خوبی کرده است.

جاستین ولبی در بیانیه خود گفت که این واقعیت برایش کاملا غیرمنتظره بوده، و با استفاده از آزمایش "دی ان ای" آن را فهمیده است.

"جین ویلیامز" مادر جاستین ویبلی نیز در بیانیه ای اذعان کرد: "هرچند درست به خاطر ندارم اما در روزهای قبل از ازدواج غیرمنتظره ام (با کوین وبلی) تحت تاثیر زیاد الکل با آنتونی مونتاگو براون بودم".

جین ویلیامز افزود: "فرزند جاستین 9 ماه بعد از ازدواجم با ولبی در سال 1995 میلادی متولد شد و این ازدواج در سال 1958 میلادی پایان یافت."

جین ویلیامز گفت که تصور نمی‌ کرد جاستین حاصل رابطه نامشروع او با براون باشد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها