وهابی ها 20 نظامی یمنی را اعدام کردند

وهابی ها 20 نظامی یمنی را اعدام کردند
شنبه 21 فروردين 1395 - 21:43

العالم ـ به گفته برخی منابع یمنی، عناصر مسلح امروز(شنبه) 20 نظامی یمنی را در شهر احور در استان ابین، پایگاه گروههای سلفی وهابی در جنوب کشور، سربریدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "روسیا الیوم" گزارش کرد: این نظامیان هنگام حرکت از عدن به سمت استان المهره برای دریافت حقوق درکمین عناصر مسلح در شهری نزدیک به استان شبوه سد گرفتار شدند.

برخی مسئولان و ساکنان عدن می گویند که تروریست های القاعده، نظامیان اسیرشده را به منطقه ای دوردست برده و به سمت 15 تن از آنها تیراندازی کردند.

مسئولان افزودند که 17 نظامی دیگر زخمی شدند؛ اما گمان می رود که هنوز زنده باشند.

برخی منابع امنیتی تاکید کردند که سربازان پس از دیدار با خانواده هایشان در عدن، در مسیر برگشت به سمت پایگاه خود در مهره برای دریافت حقوق ربوده شدند، درحالی که لباس نظامی به تن نداشتند و با خودرو غیر نظامی حرکت می کردند.

عربستان پس از تجاوز به یمن که از فروردین سال گذشته آغاز شده است،  بر حمایت نظامی و مالی خود به شاخه القاعده برای کمک به رویارویی آنان با ارتش یمن و انصارالله در جزیره العرب افزود.

برخی گزارشهای مطبوعاتی درهفته گذشته تاکید کردند که عملیات نظامی در یمن به سرکردگی عربستان و حمایت امریکا، این گروه افراطی را بیش از هر زمان دیگری، از زمان تاسیس از حدود 20 سال پیش، قدرتمندتر ساخته است.

210-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها