عربستان آتش بس در یمن را نقض کرد

دوشنبه 23 فروردين 1395
09:00
عربستان آتش بس در یمن را نقض کرد جنگنده های ارتش سعودی با حمله به منطقه صاله در استان تعز، آتش بس را نقض كردند.

به گزارش پایگاه خبری شبكه العالم، این آتش بس از نیمه شب گذشته آغاز شده بود.
"شرف غالب لقمان" سخنگوی نیروهای مسلح یمن بر پایبندی ارتش و كمیته های مردمی به آتش بس تاكید كرد اما درعین حال گفت كه این نیروها حق خود را برای پاسخ به هرگونه نقض آتش بس محفوظ می دانند.
جنبش انصار الله و كنگره كل خلق یمن نیز به نوبه خود بر پایبندی به آتش بس تاكید و از همه طرف ها خواستند تا به آن احترام بگذارند.
منابع یمنی گفتند كه شبه نظامیان مزدور ائتلاف سعودی آتش بس را در چند استان بویژه تعز و مارب نقض كرده اند.

0% ...

آخرین اخبار

سفیر ایران در آلمان: تاریخ عاملان و حامیان جنایت شیمیایی سردشت را فراموش نمی‌کند


وزارت خارجه: بمباران شیمیایی سردشت یادآور یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های قرن است


اعلام وضع فوق العاده در تل‌آویو پس از اعلام احتمال بمب‌گذاری‌


‏ بقائی: آفرین به تیم ملی فوتبال که اجازه نداد فشارهای غیرانسانی او را از دویدن باز دارد


دیدارهای عراقچی با رئیس دفتر نخست‌وزیر و مشاور امنیت ملی عراق


نگرانی نتانیاهو از احتمال فروش اف-۳۵ به ترکیه


فراکسیون وفاداری به مقاومت: «توافق چارچوب» بدتر از توافق ۱۷ می است


روایت تلخ روزنامه‌نگار فلسطینی از شکنجه‌ در زندان‌های اسرائیل+ فیلم


مفتی جعفری لبنان: «توافق چارچوب» فاجعه‌ای ملی برای خدمت به اهداف صهیونیستی است


 توافق چارچوب؛ دولت لبنان اشغالگری را تایید کرده است