دستاورد نظام سیسی برای مصری ها؛ ساحل لختی ها

دستاورد نظام سیسی برای مصری ها؛ ساحل لختی ها
دوشنبه 23 فروردين 1395 - 21:17

العالم - چند روز پس از استقبال گرم عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر از ملک سلمان پادشاه عربستان در قاهره، مقام های قاهره اعلام کردند که ساحل "مرسی مطروح"، تابستان امسال، به "تفریح گاه لختی ها" تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شرکتِ آلمانیِ "نیچر کمپ" اعلام کرد که تابستان امسال، نخستین تفریح گاهِ لختی ها را در ساحل شهر"مرسی مطروح" در کنار دریای مدیترانه و شمال غرب مصر افتتاح خواهد کرد.

وبگاه "کایروسین" که به امور مصر می پردازد؛ در این خصوص نوشت: به احتمال زیاد، این تفریح گاه، در ابتدای گشایش فقط پذیرای خارجی هایی خواهد بود که در پی آزادی در مصر هستند.

"تاج ابریلشرز" مالکِ نیچر کمپ در این خصوص گفت: بر اساس فرهنگ آلمانی، اکثر آلمان ها ترجیح می دهند در ساحل، کاملاً برهنه شوند و جز عینک آفتابی چیزی بر تن نداشته باشند.

به نوشتۀ وبگاه "بوابة القاهرة"، آلمان ها دوست دارند تعطیلات خود را در مصر بگذرانند و از آن جا که ساحل مرسی مطروح مرکز استان مطروح ، آب های زیبایی دارد، گمان می رود که این منطقه، بهترین مکان برای گشایش نخستین تفریح گاه لختی ها در خارج از آلمان باشد.

بر پایه این گزارش، این تفریح گاه، در ماه آگوست در حد تفریح گاه ساحلی ساده با 50 آلاچیقِ مجهز به خنک کنندۀ هوا افتتاح می شود که در آن، آزادیِ برهنه تردد کردن، فراهم است.

در این تفریح گاه همچنین امکاناتی نظیر اسب سواری، استفاده از قایق های بادبانی، موج سواری، والیبال ساحلی و تنیس روی میز فراهم خواهد بود.

در خصوص روز افتتاحیه این تفریح گاه اطلاعات چندانی ارائه نشده و تنها به این نکته اکتفا شده است که ورودِ حیوانات خانگی به آن مجاز خواهد بود، البته هنوز مشخص نیست که آیا ورود غیرخارجی ها به آن مجاز است یا خیر.

ابریلشرز در این خصوص گفت: می دانیم که مصر، کشوری محافظه کار است و شاید سبکِ زندگی برهنگان را نپذیرد، به همین سبب است که در ابتدا تنها خارجی ها را در تفریح گاه خواهیم پذیرفت تا ببینیم بعد، چه می شود.

205-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها