هدف عربستان از اقدامات ضد ایرانی چیست؟

هدف عربستان از اقدامات ضد ایرانی چیست؟
يکشنبه 29 فروردين 1395 - 22:51

رئیس حزب "الوفاء للمقاومة" در پارلمان لبنان،اقدام سعودی ها در خصوص گنجاندن بندهای ضد ایرانی در بیانیۀ اجلاس استانبول (اجلاس سازمان همکاری اسلامی) را گامی در جهت نزدیک شدن به رژیم صهیونیستی ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، محمد رعد، "تروریسم تکفیری" را مکتبی منحرف از مسیر تمام مکاتب اهل تسنن توصیف کرد و گفت: ما امروز با کسانی مواجهیم که این تکفیری ها را به دیگر کشورها روانه کرده اند و با توافق های سرّی با اسرائیل که مقدمه دوستی های آشکار آنان با این رژیم است؛ کینۀ خود را نسبت به مقاومت آشکار کردند.
وی در مراسم یادبود سومین روز شهادت علی نبیل حمدان در شهرک کفرملکی خاطرنشان کرد، در اجلاس استانبول حلقۀ اقدامات خصمانۀ خود و طرح مقابله با اسلام ناب محمدی را کامل کردند. با پول و اعمال زور بر سازمانی که نام همکاری اسلامی بر آن است؛ ایران را به بهانۀ دخالت در امور کشورهای عربی محکوم کردند.
رعد تصریح کرد، اگر معیار محکومیت، دخالت در امور کشورهای عربی است پس عربستان در سوریه، یمن و مصر چه می کند؟ در لبنان چه می کند؟ اگر معیار محکومیت این است عربستان اولین کشوری است که باید به دلیل دخالت در امور سایر کشورها محکوم شود. البته مسأله این نیست... مسأله این است که عربستان چون می خواهد با اسرائیلی ها تفاهم نامه امضا کند قدم به قدم به او نزدیک تر می شود.
7- 202 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها