مشاجره نماینده فلسطین با نماینده صهیونیستها در سازمان ملل

مشاجره نماینده فلسطین با نماینده صهیونیستها در سازمان ملل
سه شنبه 31 فروردين 1395 - 10:11

نماینده فلسطین در واکنش به اتهامات نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، به مشاجره لفظی کم سابقه ای با وی پرداخت و خطاب به او گفت که شما باید از کشتن هزاران کودک فسطینی خجالت بکشید.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، این درگیری لفظی در جلسه روز دوشنبه (30 مهرماه) شورای امنیت سازمان ملل متحد به دنبال عملیات قدس و انفجار اتوبوسی در بیت المقدس رخ داد. عملیاتی که گروه های فلسطینی آن را واکنش طبیعی فلسطینیان به تجاوزگری صهیونیستها و کشتار شهروندان فلسطینی از سوی نظامیان اشغالگر و اعدام های صحرایی ضد بشری شهروندان فلسطینی عنوان کردند.  

بنابر این گزارش دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی و ریاض منصور، نماینده فلسطین روز دوشنبه 30 فروردین (18 آوریل) در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در نیویورک اتهامات حمایت از تروریسم و کشتن غیرنظامیان را علیه یکدیگر مطرح کردند.

این دعوا و مشاجره لفظی پس از آن شروع شد که نماینده رژیم صهیونیستی خطاب به نماینده فلسطینی گفت: «آقای منصور آیا فلسطینی‌هایی را که علیه اسرائیلی‌ها مرتکب حملات تروریستی می‌شوند محکوم می‌کنی؟»

دنی دانون در ادامه ادعاهایش افزود: «شما به خانواده‌های تروریست‌ها پول می‌دهید... شما از تروریسم تجلیل می‌کنید. حیا کنید.»

ریاض منصور هم در پاسخ به نماینده رژیم صهیونیستی گفت که تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس کشته شدن همه شهروندان از جمله مردم فلسطینی را محکوم می‌کند.

ریاض منصور افزود: «شما حیا کنید. شما اشغالگرید... شما باید از کشتن هزاران کودک فلسطینی خجالت بکشید.»

این جدال سرانجام با مداخله لیو جیای، نماینده چین در سازمان ملل متحد که ریاست جلسه را برعهده داشت، پایان یافت.

به دنبال افزایش جنایتگری های رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجد الاقصی، انتفاضه جدید قدس از سال گذشته در کرانه غربی و شرق بیت المقدس آغاز شد.

در عملیات دیروز در قدس اشغالی بر اثر انفجار یک اتوبوس در شهرک صهيونيستي گيلو در جنوب قدس اشغالي، دست کم 20 تن زخمی شدند.

211-8

پربیننده ترین خبرها