اثبات شکست امنیتی اشغالگران در قدس

اثبات شکست امنیتی اشغالگران در قدس
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 - 08:32

ناصره(العالم) – یک کارشناس مسایل فلسطین اشغالی گفت: عملیات اخیر قدس اشغالی که بیش از 20 صهیونیست در آن زخمی شدند، باعث وحشت جامعه صهیونیستی شد و شکست نهادهای امنیتی رژیم اشغالگر در زمینه جلوگیری از عاملان چنین عملیاتی را ثابت کرد.

"فائز عباس" شامگاه سه‌شنبه در برنامه "تحت الضوء" شبکه خبری "العالم" گفت: این عملیات فرماندۀ پلیس صهیونیستی را شوکه کرد و پس از آن سخنان ضد و نقیضی را از او شنیدیم، وی هنوز مطمئن نبود که عملیاتی در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته باشد، اما پس از تحقیق درباره انفجار مشخص شد، آن انفجار یک عملیات شهادت طلبانه بوده است.
وی افزود: این عملیات باعث رعب و وحشت صهیونیستها شد و علاوه بر آن انفجارهای انتفاضه دوم را برای آنان یادآوری کرد.
فائز با اشاره به نگرانی صهیونیستها از ادامه چنین عملیاتی در سرزمین‌های اشغالی، تصریح کرد: این نگرانی در جامعه صهیونیستی وجود دارد که این نوع عملیات در سرزمین‌های اشغالی گسترش یابد؛ البته در عین حال رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به شکستش در مسایل امنیتی در زمینه جلوگیری از حمله فلسطینیان با سلاح سرد، زیر گرفتن با خودرو و عملیات امروز اعتراف کند.
وی تصرح کرد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز حمله تندی علیه "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر این رژیم کردند، که خود را "آقای امنیت" نام نهاده است و این رسانه های اعلام کردند که "امنیت در کار نیست"،  "امنیت وجود ندارد"، حتی برخی از نویسندگان صهیونیست امروز نوشتند، "ما از آنان می ترسیم در حالی که آنان باید از ما بترسند".   
فائز یادآور شد، انفجار اتوبوس ناتوانی سرویسهای امنیتی صهیونیستی در جلوگیری از این عملیات را ثابت کرد؛ عملیات مزبور سازمان یافته نبود بلکه فردی بود درست مانند دیگر عملیات شهادت طلبانه جوان ها در ماه های اخیر؛ به همین دلیل رژیم صهیونیستی با چالش بسیار دشواری در آینده مواجه خواهد شد.
وی در خاتمه گفت: از همه مهمتر آنکه، گروه های فلسطینی مسئولیت این عملیات را به عهده نگرفتند و این باعث تشنج بیشتر در نهادهای امنیتی و سران سیاسی رژیم صهیونیستی شده است، به همین دلیل معتقدم نهادهای مزبور نتوانستند مانع عاملان اجرای عملیات شوند.
206 – 201-8

پربیننده ترین خبرها