پاسخ جالب انصارالله به اتهام جیبوتی

پاسخ جالب انصارالله به اتهام جیبوتی
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 - 15:17

مسؤول سیاست خارجی انصار الله اتهامات وزیر کشور جیبوتی به انصارالله را تلاشی احمقانه برای رسیدن به لقمه نانی ارزان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حسین العزی" در پاسخ به این اتهامات گفت: برخی روزنامه ها و سایتهای خبری، اظهارات وزیر کشور جیبوتی را منتشر کرده اند که مدعی شده است نیروهای امنیتی کشورش طرح حمله جنبش انصارالله را به چند سفارتخانه متعلق به کشورهای عضو ائتلاف تجاوز به یمن در این کشور خنثی کرده اند.
مسؤول سیاست خارجی انصار الله با رد قاطعانه این اتهامات خاطرنشان کرد، ما با اعلام تعجب و بیان خشم خود از این اتهامات غیر مسؤولانه و سخیف آنهم از سوی یک مقام رسمی دولتی، تأکید می کنیم که ارتکاب چنین کارهایی در تفکر و ایدئولوژی انصارالله جایی ندارد و هرگز در پیشینه تاریخی و در فرهنگ، سیاست و رفتار انصارالله چنین چیزی نبوده و نیست. ازاین جهت شاید این حقایق از ذهن و مغز طراح چنین اتهام بی اساسی پنهان مانده است.
وی همچنین گفت که وزیر کشور جیبوتی فراموش کرده است که این کشورها در صنعا هم سفارتخانه دارند و از سفارتخانه های آنها با تمام وسایل محافظت می شود و تاکنون کسی تعرضی به آنها نکرده است زیرا ما به تمام قوانین و عرفهای دیپلماتیک احترام می گذاریم. حتی تمام آن کشورها نیز از ارزشها و مواضع ما در این خصوص آگاهند.

مسؤول سیاست خارجی انصار الله یمن خاطرنشان کرد، از آنجا که دولت جیبوتی نیز این ادعاها را تکذیب کرده است ما این اتهامات را صرفا نشانه ای از جهل این دولت از حقیقت و تلاشی احمقانه برای دستیابی به لقمه نانی ارزان ارزیابی می کنیم.

208 ـ 211-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها