شهادت 4 یمنی با نقض دوباره آتش بس از سوی عربستان

شهادت 4 یمنی با نقض دوباره آتش بس از سوی عربستان
شنبه 4 ارديبهشت 1395 - 14:23

چهار تن از شهروندان یمنی از جمله یک کودک در حمله مزدوران سعودی به منازلشان در شهر الزاهر در استان البیضا به شهادت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم منابع یمنی گفتند مزدوران سعودی با نقض آشکار آتش بس، چند منزل مسکونی در شهرهای نهم و عسیلان در استانهای صنعا و شبوه را با توپخانه هدف قرار دادند.
مزدوران سعودی در استان تعز نیز چند منطقه در الوازعیه، شهر ذباب و العمری را با سلاحهای متوسط و سنگین مورد حمله قرار دادند.
این در حالی است که جنگنده های سعودی همچنان با تجاوز به حریم هوایی یمن در استانهای حجه، الحدیده، الجوف و مأرب به نقض آتش بس ادامه می دهد.
در همین راستا کمیته عالی انقلابی یمن از اهالی استان الحدیده خواست (امروز) یکشنبه در اعتراض به ادامه محاصره یمن مخصوصا بنادر این استان توسط ائتلاف متجاوز سعودی تظاهرات کنند.
این در حالی است که اهالی شهر القطیع از توابع استان الحدیده در اهتراض به ادامه تجاوزات عربستان تجمع کردند. هیئتهایی از بانوان نیز با تجمع اعتراض آمیز در صنعا، نقض آتش بس توسط متجاوزان سعودی را محکوم کردند.
در استان عمران، قبایلی از شهر المدان در محکومیت جنایات عربستان تجمع کردند.
استان حجه نیز شاهد تحصن بانوان این استان در اعتراض به ادامه تجاوزات آل سعود و نقض آتش بس بود. دانش آموزان شهر عبس، نیز در اعتراض به همین جنایات تظاهرات کردند.
208-8

پربیننده ترین خبرها