انگلیسی‌ها آب معدنی دوندگان ماراتن را دزدیدند +فیلم

دوشنبه 6 ارديبهشت 1395 - 14:07

سی و ششمین مسابقه بین المللی دو ماراتن ۲۰۱۶ لندن، در حالی روز یکشنبه با حضور دهها هزار دونده برگزار شد که در اقدامی عجیب شهروندان لندنی آب معدنی های رایگان برای استفاده دونده ها را غارت کردند.

به گزارش روز دوشنبه پایگا خبری شبکه العالم، سی و ششمین مسابقه بین المللی دو ماراتن ۲۰۱۶ لندن، روز یکشنبه با حضور دهها هزار دونده و در رشته های مختلف برگزار شد و دو دونده کنیایی در بخش حرفه ای زنان و مردان این مسابقه به پیروزی دست یافتند.
اما آنچه که برگزاری این مسابقه را جنجال برانگیز کرد انتشار خبر پیروزی نفر اول این مسابقه نبود بلکه انتشار عکس و فیلم "آب دزدی" مردم لندن، آنهم بطری های آب رایگان بود که توسط کمیته برگزاری رقابتها برای رفع عطش ورزشکاران و دوندگان در مسیر مسابقات توزیع شده بود.

دزدی آب معدنی رایگان برای ورزشکاران آن هم در روز روشن در لندن در نوع خود بی سابقه بوده و عکس و فیلمهای آن در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.
در مسابقه ماراتن لندن سال گذشته بیش از ۳۷ هزار نفر شرکت داشتند و در حدود ۶۵۰ هزار نفر برای دیدن این مسابقه، در مسیر حرکت دوندگان که دربرگیرنده مکان های تاریخی و توریستی چون برج بیگ بن و برج لندن است، تجمع کرده بودند.
بیشتر شرکت کنندگان در این بخش از مسابقه، افراد غیرحرفه ای هستند که برای سرگرمی و همچنین جمع آوری کمک برای امور خیریه، در ماراتن لندن شرکت می کنند.

211-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها